Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettkolmårdensdjurpark
Läst 1087 ggr
SwedenZoo
0

Kolmården KO-anmäls

Kolmården KO-anmäls av en privatperson som efter att ha läst djurparkens reklam "Våra busungar väntar på dina" Ocheller liknande trott att man fåt busa med Gorilla bröderna enzo och echo. Men han fick inte busa med dem.

Det nämms i denna artikeln: Kom och busa med gorillabröderna Enzo och Echo". Någon som har en länk till den texten? Har aldrig hört den frasen.

Kan inte infoga länk men kolla på folkbladet.se

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

medde
0

Lägger in länken till artikeln som TS talar om i sitt inlägg ovan

Länk till Folkbladet

Nja vet inte vad ja ska sga då jag läser det här. Visst ska man som en vuxen människa förstå att man inte kan få busa med Gorillorna, Men om man är så noga och "lusar" vart enda ord så står det ju " busa med gorillorna" men lite sunt bondförnuft kan väl användas,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

Nog tycker jag att man är med och busar om man tittar på. Man skrattar ju med dem och deras upptåg

medde
0

Viist det är nog så reklamen är tänkt, men det finns väl alltid ord poliser där ute som tolkar allt som dom vill ha det.

Kanske ute efter lite nya biljetter osv…

sissie
0

Har inte nna privatperosn något mellan öronen? Det säger väl sunda förnuftet att man inte kan busa med vilda djur?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

Det var väl åt det hållet jag menade, men skrev lite snällare än vad mina tankar sa. Men tror du inte det är även ett bra sett att försöka fatt få lite etxra biljetter?

Leffe
0

Det sista är nog det troligaste tror jag

medde
0

Misstänker även så jag:-)

[peter54]
0

jag tror nog mest att det handlar om ren och skär okunnighet (som vanligt). Hon som anmält fattar väl helt enkelt inte att det är ett retoriskt uttryck och att en gorillaunge skulle kunna slita en mänsklig dito i stycken bara på lek.

medde
0

Kan så  kanske även vara så, men man tror ju att ett sund förnuft finnes att tänka till, och ett det är ju en omöjlighet.

StefanW
0

Det får en att tänka på Amerikanarnas ofog att stämma allt och alla för att sedan få ut belopp i astronomiska summor för något som de själva många gånger kunde ha undvikit med lite sunt förnuft. Det är något jag hoppas slippa se här i Sverige

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Såg annonsen i dag i e kvällstidning, det är en stor bild på Enzo och Ecco och med stor text kom och lek med…. Men visst är det som du säger Stefan