Ny medarbetare
Vi har i dag fått in en till Medarbetare på sajten. Detta i form av en tjej som heter i nicken Chestnut!
Så jag vill säga:
Hjärtligt välkommen Chestnut
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Välkommen som Medarbetare Chestnut! :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
tackar för välkommandet! 
Ska ta och presentera mig för er alldeles strax, har bara lite annat att stå i först. 
Med vänliga hälsningar
Chess
Hej på dig! Kul med ett ansikte till här!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#3 Tack!
Då ska vi se, jag heter Amanda och fyller 17 om några månader. Har sysslat med hästar sedan jag var 5 år och har nu en egen häst. Hemma bor även en hund, en kanin och en katt. Läser naturvetenskap på gymnasiet och ambitionen är att bli läkare. Är troligen kroniskt sjuk i en sjukdom som heter Ehlers-Danlos Syndrom.
Mitt första djurparksminne är från Kolmården när jag var 6-7 år. Vi satt längst fram under delfinshowen och jag fick massor av vatten på mig.
Hittills har jag bara varit på Borås Djurpark, Universeum och Kolmården. Tanken är att i sommar hinna med både Kolmården och Borås igen men då vi troligen kommer att flytta så får vi se om det hinns med. 
Favoritdjuret bland djurparksdjuren är tvättbjörnarna. Gudomligt söta! Fast delfinerna och pingvinerna är ganska mysiga de med.
medde och sissie känner jag från Skuggfolket där jag är Medarbetare.
Min förhoppning är att kunna bidra med lite aktuella händelser i "djurparks-världen", hjälpa till att hålla igång forumet och bidra med några artiklar. Troligen kommer det bli lite om Centralamerika då jag är väldigt fascinerad över deras djurliv. 
Med vänliga hälsningar
Chess
Vilken fin presentation!
Återigen:; Välkommen!
Välkommen Amanda!
# 5 & 6 Tack!
Med vänliga hälsningar
Chess
Välkommen och tack för den fina presentationen ! 

Välkommen hit!
Stefan - Modellbyggare
Välkommen från mig med 
Tack nera!
Wrooom!
Så underbart att se dig igen nera! Nu är jag så glad:-)
Vilket fint gäng vi är härinne nu:-)
Ett toppengäng.
Wrooom!
Yepp!