Etikettfikarummet
Läst 675 ggr
Leffe
2009-11-07, 13:24

Det är lördag i dag

Tänk jag har legat hela förmiddagen och bara slöat i sängen med Sessan och Fia-Lotta bredvid samt med Pysen under täcket. Nu strax före 12-slaget lyckades min hjärna kordinera kroppen så jag kom upp ur sängen. Snart är det dags att sitta i fåtöljen och kolla Tre Kronor i hockeyns Karjala Cup med Foppa Forsberg.

Sköt om er

För de som inte vet så är Sessan, Fia-Lotta och Pysen katter av rasen Cornish Rex och nästan hälften av min Djurpark med katter

Tom-B
2009-11-07, 13:58

Nä, nu! Solen lyser! Och över 10 gr varmt. Tog en härlig promenad med hunden runt och över Degeberga backar. Och härliga höstfärger ännu.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

AndreasS
2009-11-07, 15:28

Här i Västerås är det grått och trist och regnet/snön hänger i luften.

Själv går jag i stadbyläge i väntan på att det ska komma nått larm som man kan åka på och fota lite och öka chansen på att vara först på plats som ökar chansen på att få sälja lite bilder till media.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

nera
2009-11-07, 17:48

Här är det grå grå grå och duggregn ute. Men det har inte hindrat mig från att ta en promenad.

# 0 Vilken tur att du förklarade vilka dina sängkompisar var Leffe FlörtSkrattande Annars hade vi nog funderat…

*fniss*

medde
2009-11-08, 11:44

Missade denna igår. Men våran dag var toppen. Nu är det söndag!

God morgon allla sömntutor!

Grattis till er alla pappor därute. Farsdag som det är.-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
2009-11-08, 13:44

#4 Bugar och bockar.

Vart firad nu på morgonen av min 5-åriga son. Fick en jätte fin tavla som han gjort på dagis.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
2009-11-08, 20:03

#5 Vad gulligt, må tro du var en stolt pappa!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
2009-11-08, 22:19

Visst är jag en stolt pappa. Sådan far sådan son…

Leffe
2009-11-08, 22:38
AndreasS
2009-11-09, 00:14

#8 *sätter i halsen* Han är 5 år och vet redan vad Sveriges bästa bandy lag heter, vilket han redan visste när han var 2 år. 2 dagar efter hans födelse så var han supporterklubbens yngsta medlem.

Upp till toppen