God morgon 2009-10-09
Vet ni - det är fredag. Sista arbetsdagen denna vecka, i alla fall för mig som jobbar vardagar. Det är en härlig känsla
Sköt om er
Go'morgon!
Skönt att helgen kommer.. Skall försöka vara social och besöka en kompis idag. Synd bara att man har ont i halsen och känner sig lite hängig.. men det går över hoppas jag.

God morgon!
Kan rapportera att mitt Aktivitetsindex tycks repat sig (se gårdagen).
Ser ut att bli en fin höstdag. Skall hjälpa sambon göra iordning husbilen för vinterförvaring, och imorgon adjöss med den för vintern.
Tom
//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Jag är ledig, skönt! Fast eftersom jag jobbat 5 dagar i rad, och före det var på hundutställning en dag, ligger jag efter med hushållsgörat. Hundarna har fått frulle, nu är det min tur. Sen ska jag städa burar, plocka undan i huset, dammsuga och mecka med tvätt. Mamma kommer med sina hundar och vi ska ta en härlig skogsprommis någon gång under dagen. Måste in till Söderhamn och handla lite oxå.
Ikväll får jag besök. Samlar på mig musfolk som ska med till 08:a där jag ska hålla kurs imorrn.
Ha en toppendag alla!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
God dag
Äntligen har vi nog nått fram till slutet på satmbytet i våran stam. Så nu blir det i helgen att fixa iordning hemma. Känns så himla härligt. Men ett orosmoln har jag hemma. Det är ang mina små bebbar (orm) 2 stycken ääter och sköter sig som sig ska. Men dom andra två matstrejkar och nu börjar jag bli riktigt orolig för deras hälsa.
Härligt väder är det ute, solen skiner så vackert! Ha nu en fin dag alla. Hoppas vi ses härinne på sajten under dag/kväll
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hej på er
Här skiner solen fast det är himla blåsigt. Gubben drog tidigare iväg med mc.n på träff i Eskilstuna över helgen. Han såg verkligen ut som en packåsna när han for
Själv känner jag mig fortfarande hängig och matt, lite småfebrig. Har nåt skit i kroppen som inte ska va där..
Ha en fortsatt bra fredag och helg alla i vad ni än ska ha för er 

Jasså, Nera, Gubben kör MC. Min sambo hade till för ett år sedan egen Guldvinge och for runt med som en skållad Råtta på diverse träffar.
Numera bortbytt till husbil, vilket jag tycker är bättre, då jag bara en enda gång i mitt liv kört mc. Och det var ingen höjdare, då jag blev övermodig i en kurva och klarade inte av att lägga ner den i kurvan, utan var över på andra körbanan. Som tur var inget möte, annars hade jag nog inte setat här idag.
Tom
//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.
#6 Då får vi vara riktigt glad at du inte fick något möte. Härlig sambo du har Tom-B
En riktigt härlig knutte!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
# 6 Du hade änglavakt med andra ord Tom!
Jag åker också med på mc:n så for jag har möjlighet. Lika så gillar jag att köra emellanåt ( övningsköra, har inte eget kort, ännu..) men det där med träffarna hoppar jag över.
Här är jag som spätta. Taget från jag och gubben var ute på en helg neråt Linköping med omnejd, tidigt i somras. I bakgrunden ses Ljung slott med ägor.