Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettsvenskadjurparker
Läst 6098 ggr
medde
0

Tropikcenter Halmstad

Det slutade inte så bra för djuren tillhörande Halmstads Tropikcenter. Detta är för mig en gåta att sådant händer om och om igen! Att en vattenläcka ska vara anldeningen till att detta upptäcks. Mycket ledsamt för alla djuren som utsatt för det här.

Titta in på länken och läs vidare.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SwedenZoo
0

Att tillägga är att Tropikcenter stängde och flyttade för att öppna i Söderåsens Djurpark.

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

medde
0

Jo men en del av djuren fanns kvar, och hur är det med intresse då man vet att det finns djur lämnade bakom sig. Någon måste jag ha stängt dörren sist! Det är det som upprör mig en del att lämna av ett ansvar. Man kan bara inte gå ut genom dörren och säga inget är mitt så jag lämnar skutan. Då man vet dom finns där. Djuren kan inte ringa efter hjälp.

Menar inte riktigt att låta så ilsken, men blir så ledsen då man får läsa igen om djur som far illa pga människor som inte tänker med ansvar

SwedenZoo
0

Jo det är klart. Men om man ser över Söderåsens Djurpark överlag. Allting som har något att göra med Söderåsens Djurpark är ju märkligt.

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

medde
0

#3 Du har en poäng i det.

Men min fråga är kvar: Varför lämna djur om man bryr sig? Så trist detta händer  återigen bland djurhållare