Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 1092 ggr
medde
0

God dag 24 feb 09

God morgon

Återigen en riktigt kall dag över Sthlm. Även lite snö har fallit ned över natten, så nu är det ännu mera vitt ute, och jag som längtar till den gröna färgen i stället.

Nu ska jag snart iväg och handla mat till några av mina vänner här hemma, denna gång är det ödlorna och spindels tur. så på matlistan står det syrsor..

Ha en riktigt fin dag alla, hoppas vi ses under dag/kvällen

Må bäst/Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
0

God dag! Trevligt väder vi har fått idag. Solen lyser från en klarblå himmel. Måtte vintern tappa sitt grepp nu.

Om en stund ska jag till jobbet. Gubben ska skjutsa mig då min bil står på verkstaden för att reparera spindelleden. Den blir en dyr historia.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

AndreasS
0

God eftermiddag,

Morgonen i Västerås var som vanligt de senaste veckorna svinkall med -15, men vid skrivande stund har vi klarblå himmel och +3 grader. Underbart, men bävar mig den dagen all snö som kommer smälta och vi kommer få en ofrivillig swimmingpool på våran terass.

Under förmiddagen idag så har vi haft hantverkare här hemma för att kolla om vi har fått fuktskada och det hade vi så mina misstankar blev bessanade och nu väntas rivning i köket och allt som hör till med avfuktare och mer där till. Som tur är så rör det sig om ett område på 12 kvm vägg med ett fönster och lite på golvet.

Men hualigen ingen hit när man har en hund som är hyper vaktig. Så när detta arbete drar igång så blir det för husse att stanna hemma under dagtid för att dels hålla koll på jycken och dels på hantverkarna så det inte fuskas.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

#2 Oj! Håller tummar och tår för er att allt kommer gå som på räls till slut

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥