Whale wars 1 januari 2010
För alla er som vill se igen eller som har missat några avsnitt så kommer Discovery visa hela säsong 1 av Whale Wars den 1 januari från klockan 15.00 och ett antal timmar framåt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Det ska inte missas, tror det är något jag missat i inspelnigen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
De är många timmar de visar. Ända fram till klockan 23 ska de hålla på. Och då även visa första avsnittet av säsong 2.
Wrooom!
Boxen kan ta in över 40 timmar, så det ska lösa sig hoppas jag….
Bered plats på den!
Wrooom!
Finns redan en massa där.
Bra att veta.
Har inte discovery så jag har laddat ner den
Leo värd på Motorcykel i fokus
#7 Det är toppen,alla program är väl värda att se
Såg mer eller mindre allt från klockan 15.00 tills det var slut 23.00
Wrooom!
Så gott som samma här, men mycket finnes inspelat hr hemma. Så viktigast var att få in det som man har missat. Vilket är klart nu. Till min stora glädje:-)
Ni kan ju gissa om vi satt som klistrade här under alla programmen! Jisses. Det blev verkligen maratontittande på TV:n igår eftermiddag och kväll. 
Det var toppen att få se allt från början. Fast det var lite läskigt när Paul blev skjuten i bröstet av japsarna..Tur att han hade skyddsväst på sig under jackan!
Serien fortsätter nu på onsdagar vid 22.30 snåret tror jag. Får absolut inte missas!
* Me like! * 
Ja jisse tänk om han inte hade sin väst på! Hemska tanke.
Ja man blev lite orolig där framfär tv:n. Och hur ska då inte hela besättningen ha känt då när det upptäckte vad som hänt! Usch, man blev lite lätt kallsvettig.
Mycket mycket tragiskt om Paul skulle ha strykit med.. 
Tur för alla valarna. Om han blivit skjuten så hade det varit det samma som att de utrotat alla valarna på en gång.
Även om både Peter Brown och Peter Hammarstedt kan fortsätta hans arbete så skulle det ändå inte bli det samma.
Wrooom!
Är verkligen Peter Brown med numera på Steve Irwin?
Har för mig han mönstrat av.
Det kanske han har gjort. Men han var ju med i alla fall i säsong ett och var där när japanerna försökte skjuta Watson.
Wrooom!
Han mönstade nog av för något år sedan om jag nu minns rätt

Vad tycker ni om bordningen av det japanska fartyget och hur Paul betedde sig?
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Jag tycker det är en drastisk åtgärd. Något jag själv inte skulle göra, men jag tror att Paul Watson har betydligt mer information och pejl på läget än vad som kommer fram i programmet. Så hans taktik var vettig.
Att bara åka omkring med plakat och skrika räcker föga. Nu vart massmedia involverad och tvingade australiens regering att ingripa. Så jag tycker det var helt rätt att göra något rejält. Japanerna hamnade rejält i knipa den gången.
Wrooom!
Jag litar helt och fullt på Paul Watson att han vet vad han sysslar med. Ingen tvekan där inte. Han har definitivt koll på läget.
Tror även Watson har koll på läget, men man får inte sätta sin besättnings liv på spel. Där är det en balans gång tycker jag,
Men samtidigt så påpekar besättningen de andra hela tiden att de har gått med hos dem i beredskap på att de "kan" mista sina liv för valarna…
Ja, kluvet måste det kännas…
Fast det är nog lite skillnad. Besättningen vet ju om att de kan mista livet men de kanske inte tänkte sig att kliva in i lejonets gap!
Wrooom!
Ja man veti sjutton hur man själv skulle ställa sig till detta om man hamnade i samma sits. Hur hängiven man än känner sig till valarna.. 
Visst att ödet kan slå till, men att utmana ödet. Nja då backar jag…
Börjar Bli rätt så Tveksam til Deras metoder de riskerar För Mycket.
Så nu undrar jag verkligen varför ge Pengar till en organisation som riskerar Givarnas pengar p dethär sättet ?och dessutom reikerar livet på sin Besttniong.
Se nytt inlägg.
Ni glömmer väl inte fortsättningen om Sea Shepherds som börjar kl 22.30 på Discovery ikväll. Säsong 08/09 är det nu.
MÅSTE SE!!! 
Wrooom!
# 28 Samma här! 
Nu rundar jag av för ikväll eftersom jag snart ska bänka mig vid TV:n och se detta. Vi hörs vidare imorgon.
Natti!
Toppen att du skrev det annars hade jag missat det.
Wrooom!
Men jisses vad spännande programmet var igårkväll! De sitter fast i isen nu och kommer ingen vart.. Ska bli spännande att se fortsättningen. Längtar redan tills nästa onsdag.
Fast såklart fattar man att de klarar sig ur detta svåra dilemma, men det ska bli intressant att se hur det går för dem ändå..
Någon som såg prgarammet igårkväll?
Jag blev mest imponerad över den japanska tjejen som tagit värvning hos Sea Shepherds, och trotsade både sin familj och sitt eget land. En stor eloge till henne. 
Jag såg det. Mycket starkt av henne. Hon riskerar så mycket och ändå så gör hon det hon vill göra. Mycket modigt gjort.
Wrooom!
Instämmer med er kloka.
Ni missar väl inte programmet/ följetongen hur det ska gå för Sea Shepherds ikväll kl 22.30 på Discovery Channel?
Jag ska se i a f
*Längtar*
Jag ska titta!
Ena grabben hemma är så såld på Sea Shepherd att han vill hänga med på båten när han blir stor.
Wrooom!