Etikettfikarummet
Läst 773 ggr
Leffe
2010-01-02, 11:55

God förmiddag 2010-01-02

I dag ska min kattklubb göra i ordning montern på husdjursmässan i Kista. Katterna sitter och tittar på snöflingorna som faller utanför fönstren

Sköt om er

promenixan
2010-01-02, 12:26

Vad mysigt det låter Leffe. Hälsa katterna och lycka till på mässan.

Här hemma ska vi idag sätta upp nya persienner på balkongen så solen inte når in till akvariet. Sen ska jag städa bort julen.

Vad ska ni andra göra?

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
2010-01-02, 12:39

God morgon.

I dag ska jag nog försöka ta dagen med lite ro. Behöver samla på mig kraft. Men vi för så vad dagen innebär, solen skiner vacker utanför vårat fönster och det ser verkligen ljuvligt utanför.

Julen kan jag nog inte städa bort ännu, då min dotter vi  ha den kvar ett litet tag till, men snart så..

Ha nu en underbar dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
2010-01-02, 12:42

Ta det lugnt medde och mys nu hela dagen och samla på dig ett stort lager av kraft Glad

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
2010-01-02, 12:45

#3 Ska göra allt vad jag kan för det..Tack snälla promenixan

Leo
Leo 
2010-01-02, 13:44

Idag börjar den första vargjakten i Sverige sen 60 talet

Det ska skjutas 27 vargar SkrikandesSkrikandesSkrikandesRynkar på näsanRynkar på näsan

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Tom-B
2010-01-02, 17:00

Det tas upp några saker, här som jag egentligen skulle vilja diskutera, men på den här tråden ska vi väl vara snälla och glada, så …

GOD FORTSÄTTNING från ett soligt och kallt Skåne.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
2010-01-02, 17:28

Tom-B tror vi "känner" varandra på ett bra sätt härinne att vi kan ta upp det du vill.

#5 Det är redan 14 vargar skjutna nu under dagen ,och det ska kollas upp flera inkommer under dagen. Kvoten kan redan vara full.

nera
2010-01-02, 19:09

Godkväll på er och god fortsättning på nya året Skrattande

Har inte varit här sedan på nyårsaftonen. Igår så satt jag klistrad vid TV:n hela eftermiddan ända till sena kvällen.

(Det blev verkligen ett maratontittande på "Whale Wars" på Discoverykanalen..)Flört

Här har det snöat ytterligare litegranna och idag och det har varit  -10 grader och soligt.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.

medde
2010-01-02, 19:52

God kväll nera samt alla andra.

Siiter inne och värmer mig inne. Snart är det åter dags att ta sig ut med hundarna igen. Brr..

Må bäst alla

Mvh

Upp till toppen