Annons:
Etikettfikarummet
Läst 678 ggr
Leffe
10/24/09, 1:15 PM

God morgon 2009-10-24

God förmiddag. Idag händer nog inget speciellt. Kommer nog titta på ishockey på teven och äta lite ostbågar till.

Sköt om er

Annons:
AndreasS
10/24/09, 1:56 PM
#1

God förmiddag,

Under dagen händer det inte mycket alls, är lite trött efter går dags kvällen och natten då jag var ute och fotade 3 bränder. Kommande natt så ska jag ut och fota, denna gång ett förbstämt event nämnligen The Thriller World 2009.

The Thriller World är en danshyllning till Michael Jacksons klassiker Thriller utförs utanför Mälardalens högskola i Västerås, klockan 2.30 natten till söndag och på en massa andra platser runt om i Sverige och övriga världen. 02.30 är den svenska tiden för eventet.

Arrangemanget, Thrill the world, som finns beskrivet på hemsidan ttw09vasteras.superfreehost.org/, ska vara årligt återkommande och världsomspännande.
Detta event är det 26:e i ordningen.

Förra året ska 4?179 människor från tio nationer ha dansat samtidigt och i år räknar man med ett nytt rekord.

Jag kommer att finnas på plats vid Mälardalens Högskola och fota och även få rörliga bilder från hyllningen till Michael Jacksons Thriller.

Videoklippet visar den officiella videon för eventet och är filmat i USA.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
10/24/09, 2:30 PM
#2

God morgon.

Hoppas ni alla börjat denna helg med en riktigt god sömn. Jag ska nu iväg med min lilla majsormbebba. Då den inte har ätit behöver jag hjälp att få igång den med att äta. Tiden börjar ticka ut annars för den. Tycker det är synd om den och gör ett försök. Men man ställs även innför ett val, ska man leka moder jord eller ska man låta naturen ha sin egna gång.  Men jag gör min försök för den.

Ha nu en fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
10/24/09, 9:42 PM
#3

# 0 Åhh - men Leffe om du bara visste vad det vattnas i munnen varje gång jag läser att du ska käka ostkrokar..* suck* Blir så sugen ju.

medde
10/24/09, 10:07 PM
#4

God kväll

Nu är man hemma efter en dag jäkt, men den har varit bra och ormen han fått mat i magen, vilket känns helt ok.

Ha en fin kväll nu alla. Nu ska jag strax se körslaget med tösa min

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
10/24/09, 11:40 PM
#5

God natt till er alla. Nu loggar jag ut för kvällen, men LeffeD finns inloggad säker hela natten igenom.

Sov gott

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: