Annons:
Etikettfikarummet
Läst 591 ggr
Leffe
10/23/09, 11:34 AM

God morgon 2009-10-23

God morgon. Idag är det fredag och lönedag. Det blir proviantering åt mig och katterna idag

Sköt om er

Annons:
promenixan
10/23/09, 3:42 PM
#1

Hej på dig Leffe, och alla andra

Jag har idag fått sjukskriva mig igen, det är tredje gången på 1 månad. Först influensa i början av månaden, sen i måndags o tisdags förkylning. Jobbade onsdag, torsdag och nu har jag feber igen..suck. Det är inte lätt att bli frisk inte. Rynkar på näsan

Idag kommer jag förmodligen mest sitta och kura i soffan under filten, ligga i sängen eller virka ett par varv på ett par tofflor.

Katterna är goa, de märker att man är dålig och är så tillgivna och mysiga. Min britt som aldrig ligger i sängen, ligger hos mig i flera timmar och spinner Glad

 Sajtvärd för mitt eget liv

medde
10/23/09, 9:18 PM
#2

God kväll

Trött efter en vecka i tösens skola. oj vad det var tröttsamt att vara en vecka där med allt stim och stojj. för inte var det en lugn klass inte. Men nu är det höstlov för tösabiten i en vecka.

#1 Men jöesses vilken otur du har,sänder många varma tankar till dig och krya på dig så gott det går.

Ha en fin kväll alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
10/23/09, 9:47 PM
#3

Godkväll

Idag har det varit mulet och grått hela dagen, men det har varit uppehåll i alla fall. Har varit ute på en långpromenad med vovven.

# 1 Krya på dig promenixan.

medde
10/23/09, 10:26 PM
#4

Nu ska mina hundar ut, sen blir det mys med tösa. Så nu säger jag: Ha en fortsatt trevlig kväll alla.

Hoppas vi ses under morgon dagen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
10/23/09, 10:26 PM
#5

Natti natti .Hörs imorrn

promenixan
10/24/09, 12:02 AM
#6

Natti på er alla, och tack för tankar och hälsningar.

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
Upp till toppen
Annons: