God morgon 2009-10-22
En helt vanlig höstdag förutom att jag är hemma från jobbet. Katterna är nöjda för de har precis fått mat.
Sköt om er

Sämre väder sämre händer. Har knappt gjort nån alls än idag, men ska försöka ta och rycka upp mig nu. Kanske en skogsprommis med varma vantar, eftersom det inte verkar jagas älg runt knutarna idag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Har varit borta ett dygn. Märkligt, men den osågade veden ligger precis som jag lämnat den. Ur led är världen (lätt travesterat).
Tom
//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.
Godkväll!
Här har det varit mulet och grått hela dagen. Men en promenad hann jag med, utan nederbörd 
Ha en fortsatt bra torsdagskväll alla
God kväll i stugorna.
Helt slut efter återigen en dag i skolan hos tösa, samma sak i morgon åter. Men vilken tur att det är höstlov efter i morgon. Sen hoppas jag skolan har löst de problem dom har i skolan och man själv kan vara hemma, utan att behöva vakta tösen min. Då jag inte vill ha henna hem efter en skoldag helt trasig……
Hur som helst regnigt och grått har det varit hela dagen till och från. Men hoppas det klarna upp nu när det blir lov så vi kan hitta på en massa skoj. Bio bokad i alla fall.
Ha det toppen resten av kvällen.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥