Annons:
Etikettfikarummet
Läst 971 ggr
Leffe
10/20/09, 11:15 AM

God morgon 2009-10-20

God morgon.  Mulet ute, men ser ut att vara torrt. Ska ta det lungt idag förutom att vårdcentralen ska ta lite blod av mig.

Sköt om er

Annons:
medde
10/20/09, 12:05 PM
#1

God mogon

Regn och åter regn….. Men mår toppen och ska snart iväg till tösa och skolan, då jag ska vara med henne i dag i skolan.

Så jag "rymmer" ut nu och hoppas vi ses under kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fotokrafs
10/20/09, 12:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Halloj!

Blir nog en lugn dag. Är fortfarande dimmigt, lite mysigt tycker jag..  
Tycker att hösten fortfarande är en vacker färgexplosion.

Ta hand om er!

medde
10/20/09, 12:25 PM
#3

#2 Så vacker bild, Det  var länge sedan man var ute vid Taxinge:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fotokrafs
10/20/09, 12:49 PM
#4

#3 Vi hade egentligen bara tänkt att åka till Mariefred, Gripsholm, men när vi såg Taxinge slott-skylten blev vi nyfikna och tog en avstickare. Jättemysigt

Leffe
10/20/09, 12:57 PM
Vattnadal
10/20/09, 1:05 PM
#6

Här är det en strålande vacker höstdag. Har matat hundar, höns och kaniner, samt tagit ut fåren i hagen. Ska peta i mig sen frulle nu, göra nån äggmacka att ta med som sen lunch, och sen packa mig ut till bilen. Ska åka in till Gävle och träffa läkare på företagshälsan. Har sjukskrivit mig själv den här veckan, och ska försöka få vara hemma och vila kroppen 1-2 v till, om det finns någon chans.

När jag kommer hem ska jag utnyttja vädret till en härlig skopgsprommis med hundarna innan solen går ner!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Tom-B
10/20/09, 3:02 PM
#7

I Skåne lyser solen över alla och envar. Skall ut och såga i de nertagna ekarna på tomten.

Sissie! Nu har inlägget om Aspen (fisken, inte trädet) lagts in på Flugfiske. Du var ju intresserad. Lite till kanske kommer imorgon, då jag lägger upp den som Upplands landskapsfisk.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

nera
10/20/09, 9:19 PM
#8

Gokväll!

Här har solen skinit efter en frostig och kall morgon. Men nu är det dimmigt och snökallt till tusen…

Ha en fortsatt trevlig kväll alla Glad

Upp till toppen
Annons: