Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 653 ggr
medde
0

God morgon 2 okt -09

God morgon

I dag var det kallt och vinterkänsla kom verkligen fram i morse. Folk stod och skrapade sina bilar från nattens frost. 

Tösa är i skolan nu, så jag fixar och pysslar här hemma. Nu börjar det närma sig slutet för stambytet..Äntligen!!! Men sedan börjar det att få tillbaka allt igen. Men det är ju lite kul att pyssla med.

Hoppas ni alla får en trevlig dag samt att vi kanske ses här under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
0

Hej.

Jag är mitt i flytten, har fått det mesta flyttat men det är ändå att göra i gamla lägenheten säkert två dagar till. Så jag kommer inte sitta här så mycket.

Tänkte bara att jag får ge ett livstecken, så ni vet att jag lever hihi

Känns helt otroligt skönt att vi fått större lägenhet, den är jättefin och vi trivs redan. Katterna däremot tycker mest att allt är läskigt just nu. De är så sociala och kelsjuka att de är som två plåster hihi Men de vänjer sig snart.

I natt hade de haft party, hittade som vanligt blad av vår palm vältuggade i hallen… Cool

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

Så kul att höra av dig Promenixan! All lycka till med flytten.

Mä bäst/Mvh

Vattnadal
0

Jag är glad idag! Först är värken från igår minskad, mer normala nivåer nu. Sen är det strålande väder! Ska ta en härlig promenad med grabbarna Vidar och Ego, samt valpen Vittra. Synd bara att mamma var hängig och inte kommer med sina…

Skulle beställa något åt hundarna från Oliver´s Petfood då vi vann presentkort på huskyspecialen. Har inte alls tittat så noga på det än, och upptäckte imorse att de har ett perfekt foder åt Vidar (ingen majs, massor av protein och lagom med fett). Ringde dem, fixade uppfödarpriser, och vips så har jag beställt 4 säckar, som kommer hemkört! Tyvärr blev det en miss med presentkortet, så jag måste vänta på svar innan jag kan betala.

Kl 14 kommer det folk och hundar på blodspårkurs. Underbart väder för det, och ingen mygg kvar då det äntligen börjar bli svalare.

Ikväll ska Krister köra med hundarna, så att de får springa av sig rejält. Ego kanske åker i badet, för han ska till Sundsvall på utställning imorrn!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

nera
0

Goddagens

Här skiner solen från en blå himmel efter en isande frostig kall morgon. Nu är det riktigt skönt ute. Ska strax bege mig ut.

Ha en fortsatt bra dag och helg alla.

# 1 Lycka till med flytten promenixan.

fotokrafs
0

Skönt med helg!

Blir det fortsatt fint väder plockar jag nog fram kameran och tar någon höstbild.

Lycka till med flyttande och fixandet och allt vad ni nu håller på mé.. Ha det gôtt!

promenixan
0

Tack till alla för omtanken. Det känns i hela kroppen att vi flyttar, ont, ont ont Rynkar på näsan

Men vi är snart klara i gamla lägenheten. Sen ska bara nya lägenheten renoveras också… suck!

Ja, ja man får ta en dag i taget, och en ibumetin i taget Tungan ute

medde
0

Det känns som jag även flyttar jag med, nu ska det vara klart med stambytet, men i veckan besiktning av detta, sen har dom en vecka på att åtgärda fel. Badkar och tvättmaskinen åter i kommande vecka. Sen nu i helgen ska evakuerings lägenheten tömmas och städas, så härligt då man är sjuk och snorar och hostar upp lungorna varje timme!

Jag kankse ska prova ditt råd Promenixan med Ibumetin en i tagen, så fixar även jag det här.

promenixan
0

Ja du medde det är hårda bud, men jag har också hittat Chi San, det tar jag lite och det är väldans uppiggande. Fast det hjälper knappt i dagsläget (3 okt)