Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 551 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-24

God morgon. Det är torsdag och det börjar ljusna ute. Ska snart i väg och jobba.

Sköt om er

medde
0

God dag

I dag är det fortfarade lite kylslaget ute. Men solen skiner så det blir nog bättre under dagen.

Äntligen har en av mina majsorms bebbar ömsat, så nu ska vi ta oss på att prova mata den lilla. Vilket ska bli lite kul och spännande. Sen blir det nog en fin prommis i skogen med hundarna, innan tösa slutar skolan.

Ha nu en fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Goddagens på er

Här är det också lite kylslaget idag och det har tydligen regnat ute får jag se nu. Men solen är på väg fram . Ska strax klä på mig varma kläder. Har blivit dags för promenad här också.

Önskar er alla en fortsatt bra torsdag alla. Glad

fotokrafs
0

Go' eftermidda'!

Kylig dag, regn och rusk men nu har solen tittat fram. Glad

Ha det gott!

medde
0

God kväll

Dagen innehöll både sol, regn, hagel. åska.blåst, vilken dag!

Hoppas ni i alla fall haft det toppen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SwedenZoo
0

God Kväll!

Nu börjar snart arbetet att bygga bakrund till mitt "nya" terrarium. Det har stått tomt i skolan i många år, men nu ska det få nytt liv! Mina mandarinskinkar börjar bli stora och flytta i detta 1,3 meter långa terrarium. 500kr, otroligt billigt, eller hur? Det är fräsht, stort och passar hoss oss just nu.

Hoppas alla får ett toppen slut på veckan! Cool

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

nera
0

Godkväller!

Kikar in en snabbis innan läggdags. Jag hade planerat att komma in här mycket tidigare, men ibland så händer det andra saker runt omkring en så man blir lite förhindrad.

Ja ja, bättre sent än aldrig. Vädret har varit hyfsat fast det är kyligt. Hoppas ni alla haft en bra dag.

Ses imorgon förhoppningsvis.

Natti natti