God morgon 2009-09-21
Måndagmorgon. Jättetrött. Fem arbetsdagar framför en. Trots det så är måndagmorgonen den bästa morgonen - tänk en hel vecka till nästa måndagmorgon. En hel vecka till dess det är underbart
Sköt om er

God morgon! Ledig dag! Fint väder! Vad mer kan man begära?
Stefan - Modellbyggare
Gråmulet här! Så snart är det dags för vantarna att komma fråm ur gaderoben.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Goddagens
Då var det måndag igen. Ännu en ny vecka att se fram emot. Hoppas ni alla har det bra därute i vad ni än ska göra idag.
Själv ska jag ge mig på att stryka några gardiner och få upp i fönstren efter rengöringen i helgen.
Ha en fortsatt bra måndag alla 
God dag.
Nu är det en riktigt höstdag över Sthlm regn och rusk. Jag som badade mina hundar igår. Men hur som helst dom är nu i alla fall rena och klippta. Så nu kkan man koppla av det i ca 8 veckor innan dom är riktiga pälsbollar igen.
Hoppas ni alla fått en bra start på en ny arbetsvecka. Nu är det äntligen inte all för lång tid kvar på stambyte, det ska vara klart om 2 veckor. Tänk att det fanns en ljusning ut ur detta. Så här känns det även riktigt bra här med!
Må bäst alla
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag på er!
Strax söder om Sthlm nu soligt och fint. Skall försöka vara lite duktig i dag: söka jobb och läsa körteori. Ha det gott!

Jobbade mina 3 timmar, sen hämtade jag hundarna hos mamma, inte mina, utan hennes och lillasysters. Väl hemma fick alla hundar frulle, hönsen och kaninerna fick mat och koll, alla hundar fick springa lite i hägnet, sen städade jag lite inne och åt luch. Sen kom mamma och hon åt lite snabbt, innan vi gick på prommis i skogen 80 min i rask takt brände 310 kalorier på mig och mamma. Jag hade Ego (sibbe) och Vidar (alaskan huskyblandis) i koppel, men lös då och då, samt Vittra (goldenvalp) lös. Mamma hae Tyra (syrrans storpudel) i koppel och lös en stund (hon har mycket jahkt i sig och kräver stenkoll hela tiden) samt sin Maja (shappe) lös hela tiden.
Toppenhärligt för oss alla! Tybvärr hopapde Vidar ner i ett riktigt lerigft dy-dike, och lurade i Vittra oxå, så jag har nyss hemkommen badat hundarna oxå.
Nu ska jag slänga ihop middag till maken kommer hem när som helst. Han skulle i normala fall ha fortsatt stängsla fårhagen efter middagen (fåren kommer på fredag) men gissar att han har för ont. Han blev nämligen biten illa i vänster hand i torsdags då han skulle dela 2 huskyhanar som slogs. Inte ens våra hundar, utan fästmannen till Drífa (vi väntar siberian huskyvalpar nu) och hans halvbror som var med som sällskap…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Hej allihop
Idag har jag påbörjat min utökade tjänst. Jobbar nu 7 timmar om dagen, det är helt perfekt. Lite ändrade rutiner i köket gör också att stressen gått ner ganska mycket. Det är väldigt skönt.
Här är mulet och grått, men ändå en skön höstdag.
Borde kanske packa lite inför flytten, men sitter nog mest och slöar ikväll. Får ta tag i flytten ordentligt till helgen. Blir ju lite knöligt att packa saker och ställa kartonger överallt i vår redan trånga etta 
Dessutom flyttar vi bara en trappa bort, så det behöver inte packas noga.
Ha en fin kväll alla!
Sajtvärd för mitt eget liv