Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 825 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-13

Precis som vanligt när man är ledig vaknar man mycket tidigare än tänkt. Det gick inte heller att somna om på grund av sjungande katthona.

Sköt om er

StefanW
0

God morgon! Har själv varit uppe sedan 5 i morse, då gumman klev upp för hon skulle till en hästutställning. Vi hörs och syns här inne under dagen, nu väntar lite mindre roliga sysslor som tvätt och städ, fast det är skönt när det är klart!

Stefan - Modellbyggare

Tom-B
0

God morgon! Den 13:e! Tja, jag är inte skrockfull, och det är ju iaf inte fredag den 13:e. Då skall det ju vara etter värre, sägs det.

Det var lite segt på morgonen, för igår (läs i natt) laddade jag ner webbläsaren Opera 10, och satt och kollade och lekte. Verkar trevlig. Och gratis.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

Till en en lite grå mulen Sthlm. Men det ser ut att klarna upp över dagen.

Nu ska tösa min iväg på taekwondo träning, så det är hög tid att ta ut hundarna innan det är dags att ge sig av till den kungliga huvudstaden.

Hoppas vi ses senare under dagen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Catwoman
0

God eftermiddag. Här har det varit sol, regn, sol. Är det det som kallas höst?

Ha nu en bra fortsättning på dagen.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

promenixan
0

Här är det strålande solsken och en underbar dag. För dom som kan vara ute alltså, (vi andra med influensa får allt stanna inne så vi inte smittar någon Tungan ute)

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

God kväll.

Hoppas ni alla haft en fin och behaglig söndag, Nu väntar en ny arbetsvecka. Men snart är det fredag igen:-)

Må gott//Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥