Etikettfikarummet
Läst 715 ggr
Leffe
2009-09-09, 08:39

God morgon 2009-09-09

Tänk snart har halva arbetsveckan gått. Man börjar kunna ana att det närmar sig en helg igen. Här hemma sitter jag och en katt här vid datorn. Övriga katter sover.

Sköt om er

medde
2009-09-09, 10:44

God morgon 090909

Vilken härligt datum det vart i morgon tråden, och LeffeD var först in här på morgonen. Men den tiden sov jag ännu.

Nu är det full fart i huset här med att det bilas upp badrum, ni må tro det är liv i huset.

Hoppas ni alla får en fin dag. Nu när C fuglesang är på väg hem med Discoery. Landing sker under torsdag natt på fredag 0105, Så jag kan vara lite frånvarande nu under dessa dygn. Man vill inte missa detta event.

Må bäst//Mvh

medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-09-09, 13:58

Goddagens

Här blåser det medelhavsvindar idag. Men himlen är mörk så det blir säkert en och annan regnskur innan dagen är över.

Vi håller på att ska till och sätta in en kamin till vintern så vi får ner våran elkostnad lite, och igårkväll så fastnade vi på vinden för att rensa bort lite gamla grejer, så att skorstenen kommer att få plats. Gissa om vi hittade både det ena och det andra som man lugnt kan göra sig av med Förvånad Satt även med sonen och hjälpte honom med läxan som var ganska lång…

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

Tom-B
2009-09-09, 14:47

Goddagens på Er!

Värst vad Ni stökar och donar. Jag njuter av den Skånska solen och värmen. Duger för mig.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

AndreasS
2009-09-09, 14:50

God dag,

Morgonen och förmiddagen har ägnats åt journalistik med en uppföljning av storyn från igår då Nationella insatsstyrkan var i Västerås.

Dagens story

I övrigt så startade dagen med solsken och värme men nu har molnen och blåsten tagit över här i Västerås.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen