Annons:
Etikettfikarummet
Läst 1017 ggr
medde
9/4/09, 11:58 AM

God morgon 4 sep 09

Hoppas ni alla vaknat med en god hälsa och härligt humör. I dag är det ju fredag och en helg av vila och mys kanske väntar på er.

Här över Sthlm är det blandat väder sol moln om vart annat, men behaglig temp ute. Sitter och funderar om jag ska ta och bada hundarna över helgen, de skulle behövas om jga inte missminner minner mig. Men det är ju så lätt att glömma vissa saker. Då man vill bara vara lat 

Hur som helst så önskar jag en riktigt fin helg och hoppas vi ses på våran trevliga mötetsplats på iFokus

Må väl alla

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
9/4/09, 12:06 PM
#1

Godmorgon på er alla

Äntligen så fungerar ifocus igen. Det lade av helt igårkväll när jag precis hade loggat in. Men vi vet ju varför som sagt

Här är det mulet och grått och regnet hänger i luften igen. Ska ut på promenad lite senare med grannens hund, så då vill det till att klä sig,

Ha en fortsatt bra fredag och helg alla!

medde
9/4/09, 12:07 PM
#2

Ha en riktigt trevlig nyttig prommis nera!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
9/4/09, 12:17 PM
#3

Det ska jag försöka ha i regnet medde. Detsamma till dig och dina vovvar

medde
9/4/09, 12:25 PM
#4

Det är snart dags för prommisen, sedan till tösa i skolan.

Jag återkommer in under eftermiddagen el kväll

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
9/4/09, 12:27 PM
#5

Samma här

Vattnadal
9/4/09, 2:46 PM
#6

Jag klev upp tidigt, trots att det var sista dagen med sovmorgon, ska upp tidigt lördag, ännu tidigare söndag och sen jobbar jag 4 dagar.

Har hittills hunnit mata hundar, höns och ödlor. Sen har jag tvättat, städat aquaterrariet och stora saltakvariet. Nu är det lunchdax, sen ska jag städa till pygmémössen och fixa en bur till nya kaninen som flyttar hem i helgen.

Tänkte spendera resten av vid datorn för att renskriva kursmaterialet för vardagslydnaden och kommande blodspårkurser, samt fixa med muspapper.

Ikväll ska vi åka till fåruppfödaren, kika på vilka vi ska köpa och lägga handpenning på dem!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
promenixan
9/4/09, 5:14 PM
#7

Hej svejs

Här är det blåst som gäller som vanligt. Regnar gör det inte idag som skönt är.

Jag har precis jobbat klart och ska nu bara ta det lugnt och ha det skönt i kväll. Inget inplanerat över huvudtaget. Blir väl att jag sätter mig med virknålen :-)

 Sajtvärd för mitt eget liv

nera
9/4/09, 5:46 PM
#8

Här blåser det och regnar som bara den

Upp till toppen
Annons: