Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 812 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-01

Det är september nu. Den månad då de flesta vinterlagsporter sätter igång och jag är trött

Sköt om er

StefanW
0

Har varit igång några timmar nu och här är det varmt och fuktigt som i tropikerna! Försökte att se Discovery och ISS i morse men molnigheten gjorde det omöjligt, suck! Nytt försök i morgon 03.46!

Stefan - Modellbyggare

medde
0

God morgon

Är hemma i min ordinare lght och tittar till. Nu har hantverkarna stäng av vattnet och så ska det vara nu i en månads tid.

Härligt att se er ovan mig vara redan uppe och vara i fullgång. Var lite lat i dag och klev inte upp föränn kl 0715. Nu väntar tvättstugan på mig..

Att försöka se ISS gav jag på redan innan jag gick och lade mig för natten. Regn och rusk rådde över området. Så visst håller jag en tumme föri natt i stället. Det vore kul att få se det där råder det ingen tvekan alls.

Ha nu en fin dag alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Hej hopp.

Här har det varit soligt och varmt och fuktigt ute. Har varit ute på en riktig långpromis i blåsten som också var med. Men det blåste varmt i a f.

Ha en fortsatt bra tisdagskväll alla Glad

medde
0

God kväll

Morgonen började kylig och med en hel del blåst, för att under eftermiddagen bli en riktigt varm och vindstilla kväll.

Men andra ord perfekt för en härlig prommis med hundarna.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥