Annons:
Etikettfikarummet
Läst 527 ggr
promenixan
2009-08-31 09:37

Godmorgon sista Augusti

Hej

Hur har ni det idag? Jag börjar sent så jag tar det än så länge lugnt. Har en tuff vecka framför mig med möten och extrajobb, inget jag direkt ser fram emot. Men det går säkert bra, man får ta en dag i taget.

Lite småmulet här, men ändå gott ute.

Ha det fint alla.

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
medde
2009-08-31 11:00
#1

God morgon

Tänk att det är så kul att komma in på sajten och se morgon tråden redan igång. Blir lika glad varje gång.

I dag är det sol men det blåser riktigt redigt ute. Nu är det en ny vecka återigen. Hoppas ni alla får en bra vecka både på arbete och i skola.

Hoppas vi ses under dag/kväll på sajten

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
2009-08-31 11:27
#2

God morgon. Missade mina skolkörningar på morgonen. Kudden var för sköän

Sköt om er

medde
2009-08-31 11:37
#3

#2 Men Leffe dåSkäms Men ärligt kudden är absolut som bäst och skönast på morgonen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-31 12:39
#4

Godmorgon

Sova, vad är det? En annan fick inte mycket till sömn under natten. Tror jag somnade kl 3 inatt och vaknade kl 6. Låg totalt klarvaken. Får väl skylla på fullmånen som är på G då. Så idag är man totalmosig kan jag säga. Men solen skiner i a f och det är lite blåsigt.

Ha en fortsatt bra måndag alla.

medde
2009-08-31 12:42
#5

#4 Hoppas du får en fin dag då nera.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-31 12:44
#6

# 5 Det får vi verkligen hoppas. Man mår himla konstigt när man inte fått sova riktigt på ett tag. Blir ju totalmosig.

Hoppas du och ni andra också får en bra dag idag

Annons:
nera
2009-08-31 12:47
#7

Glömde förresten att berätta att i lördags så åkte jag förbi Järvsö Zoo. Men det blev tyvärr inte tid att gå in där. Men vi får ta det en annan gång

Tom-B
2009-08-31 16:21
#8

God morgon! Nåja, kl är 14.15, men jag har faktiskt varit vaken se´n sisådär 6. Hunden kräver sin morgontur. Fast det är ju lite onödigt att vänja honom vid så tidig utgång. Men om jag hävdar onödig, så hävdar han nödig. Så vad gör man, djurvän som man är.

Har konstaterat att här i Skåne är det ganska torrt i markerna, så det är knapert med svamp, och jag vattnar gräsmattan.

Ha det!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Vattnadal
2009-08-31 22:38
#9

Jag var uppe i svinottan, då jag började 7, och siktar på att åka 40 min före. Slutade 10, åkte hem och hade en försäkringagent här vid 11. Ska försäkra upp gården till lantbruk, istället för villaförsäkring. Bättre sent än aldrig.

Annars är jag strålande glad. Har idag bokat en mellerudskanin, hotad ras med genbank för att bevara den. Ska ragga honor åt honom, och gå med i den föreningen och skaffa egen genbank. Är i stratgroparna på detta med mina höns (hedemora) oxå.

Som om inte det räckte, bestämde vi oss idag för att vi ska skaffa får NU, inte till våren/sommaren. På fredag ska vi hälsa på ett par som har genbank på gestrikefår, och boka en liten grupp av dem. Ev blir det 2 tackor och ett bagglamm, en av tackorna vi är intresserad av är redan betäckt oxå!
Stallet är klart, stolp för vinterhagen är uppe, så det är bara att köpa stängsel, eltråd och elagregat. Det gäller att rovdjurssäkra, med björn, lo och vanbdringsvarg som nära grannar. Förutom egna huskyn och lösa jakthundar då…

Nu ska jag glo på TV en stund, innan det är kissdags för hundar och sovdags!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

medde
2009-09-01 12:33
#10

Hoppas ni ala fick ett fint avslut på kvällen.

Nu låses tråden då det finns en ny för den nya fina dagen som börjat klarna upp tlll en aning solsken över Sthlm

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: