God morgon 26 aug 09
God morgon
Vaknade extra tidigt nu på morgonen, för att jag skulle hinna med att ta ut hundarna och sedan sätta mig i soffan för att se C Fuglesang ge sig i väg med Discovery. Men det vart inställt och nytt försök på fredag. Så nu ska jag väcka upp tösa och vi ska äta frukost innan det är dags att köra henne till skolan.
I dag börjar åter taekwondo träningen så nu känns det som vardagen är helt tillbaka efter sommaren.Men härligt för kroppen! Nu blir det mörkare tider, det märks redan när man är ute med hundarna på kvällen så mycket mörkare det är redan nu
Glömde, här över Sthlm är det regn väder och en grå mulen himel. Men ha nu en riktigt underbar dag ändå!
Må bäst//Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God förmiddag,
Idag vaknade jag 08.00 av alarmet på mobilen, fixar allt med ungar som ska till skolan och lill putten som ska till dagis. Ut med jycken, städar och lite annat pyssel här hemma. Kl. 15.00 är det dax för ett besök hos vetten med jycken då hon ska få sin 1 års vaccination.
Efter det ska jag pallra mig ut till Erikslunds Köpcentrum där jag ska göra ett besök på biltema för lite shopping med cykel tillbehör till dotterns nya hoj, lås och nya handtag ska inhandlas bl.a. Sen blir det ett besök hos Hundman där jag ska handla zophobas och syrsor till min skäggis.
Höll på att glömma vädret…
Här i stan ligger det tunga svarta moln som ett täcke på himlen och regnet öser ner, inte ett dugg roligt att vara hundägare i detta väder.
Väl mött
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek