Etikettfikarummet
Läst 685 ggr
promenixan
2009-08-21, 08:55

Godmorgon 21 augusti 09

Morn, idag är det mulet hos mig och 17 grader. Jag ska inte till jobbet utan upp till Ringhals för att ha en genomgång tillsammans med all skolpersonal om vår värdegrund på skolan. Ska bli kul och intressant.

Hur har ni det, och vad gör ni idag?

Sajtvärd för mitt eget liv

AndreasS
2009-08-21, 11:55

Goder förmiddag,

Här kommer rapporten från Västerås. Solen lyser mellan molnen och det blåser kallt vi har ca. 15 grader. Idag så händer det inte mycket kanske lite handling osv.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

nera
2009-08-21, 12:02

Godmorgon.

Här har det börjat mulna på och regnet låter väl inte vänta på sig. Jag ska snart ut med min nye fyrfotade vän på promenad, så det blir till att klä på sig.

Önskar er alla en bra fredag och trevlig helg. Glad

medde
2009-08-21, 12:23

God dag från Sthlm.

Vädret här är faktiskt helt ok, lagom med sol och svaga vindar. Behagligt väder tycker jag.

Tösa är i skolan i dag och både hundar samt jag tycker det är väldigt tyst och tomt hemma just nu. Men vi ska snart ut på en prommis och njuta av lite sol. Ha nu en bra dag alla och hoppas vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vattnadal
2009-08-21, 13:03

Sitter och väntar på att limpan ska tina så att jag kan få frukost. *Sur på Krister som inte tog fram ny när han tog allt utom sista snutten imorse!* Visst kan jag stoppa den i micron, men tycker den blir torr sen.

Har en lite kall och hängig kyckling på magen i en tygpåse. Ska se om jag får i den lite näring och värme, så att den förhoppningsvis piggar på sig och kan gå ut till mamma och syskon sen.

Idag ska jag städa akvarium, först aquaterrariet som har så lite vatten att pumpen nästan stannat, 1 dm har dunstat… Sen koiynglens, och ska fylla det helt upp för första gången. Har testat om möbeln håller genom att sakta fylla på mer och mer. Idag blir det fulla 120 L.
Sen ska jag ta en snabbstädning av det stora saltakvariet och ett vattenbyte i det lilla.

Sen drar jag till Söderhamn för att handla mat, andra förnödenheter och en slurk vin. Får gäster ikväll! Planering infört nästa sommars 40-talslajv, skurning och impregnering av paviljonger efter sommarens lajv, ett litet lajv lördag kväll, sen på söndag ska vi dra på oss 40-talskläder och åka tåg i Jädraås museijärnväg i sällskap med ett helt gäng beredskapssoldater.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

promenixan
2009-08-21, 21:32

Jaha så har det hunnit bli kväll idag med. Jag har varit ute och fotat lite som vanligt. Denna fasan klev fram ur buskagen och ville vara med på bild Skrattande

nera
2009-08-21, 21:37

Häftigt promenixan! Vi har också en massa fasaner som kutar runt här ute bland åkrarna i tid och otid. Kanske man skulle ta kameran med sig ifall de dyker upp..Glad

Jag får bjuda på en bild på min nya promenadkompis. En helskön kille på 10 månader. Glad

medde
2009-08-21, 21:54

#5 Men vilken läcker bild! Så snygg han var.

#6 Häftig kompis. då blir det många prommisar nu då?

nera
2009-08-21, 22:06

Absolut. Det är säkert. Många och långa Glad

medde
2009-08-21, 22:38

Låter hur bra som helst!

promenixan
2009-08-21, 23:30

Nera, vilken underbart söt hund. Vad är det för ras?

nera
2009-08-21, 23:33

Han är en blandras och jag vet att det är bordercollie i honom Glad

promenixan
2009-08-21, 23:34

Han har så vackert ansikte och uttrycksfulla ögon, vilken going till promenadvän!

Leffe
2009-08-22, 00:11
nera
2009-08-22, 00:13

Samma här. Natti natti

promenixan
2009-08-22, 00:23

Godnatt

Upp till toppen