Annons:
Etikettfikarummet
Läst 487 ggr
Leffe
2009-08-18 08:36

God morgon 2009-08-18

God morgon. En ny arbetsdag. Längtar redan till fredag och den lediga helgen.

Sköt om er

Annons:
promenixan
2009-08-18 09:15
#1

Redan trött på att arbeta efter semestern Leffe? Eller du kanske ska göra något extrakul till helgen? Glad

Jag har vaknat till och från i natt, känner mig stel som en pinne. Ont i ryggen med, men det blir bättre.

Ha nu en riktigt fin dag alla, och speciellt Rickard!

 Sajtvärd för mitt eget liv

leo-
2009-08-18 09:18
#2

Godmorgon alla

vaknade sent idag till ett vått skåne

inget planerat för dagen utan ska ta det lugnt så ryggen hinner kurera sig

ha det bra alla

medde
2009-08-18 10:19
#3

God morgon till en ny härlig dag.

Många har nu börjar åter jobba igen efter semester, även skolorna börja att sparka igång under denna i vecka. Så nu börjar höst tider och snart är det jul:-)

Vi har just vaknat till här hemme med den nya familjemedlemmen. Allt har gått riktigt bra under natten med henne. Så i morse var det inte en hund som ville ut på prommis utan två! Tösa min for upp i sängen och på med kläderna och var redo för en prommis innan en annan hade kommit ur sängen.

Hoppas ni alla får en riktgt fin dag, samt att vi ses här på den trevliga sajten  i iFokus nätet.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-18 10:53
#4

Godmorgon.

Kikar in en snabbis och bara lämnar ett litet livstecken. Igårkväll blev det så sent innan vi kom hem och trött var man, så jag orkade inte starta upp datorn. Ville bara komma i säng. Och idag blir det heller inte mycket ifocus under dagen för mig. Har lite annat att pyssla med.

Hoppas att vi ses till kvällningen i a f. Önskar er alla en fortsatt bra tisdag allihop.

AndreasS
2009-08-18 11:07
#5

God morgon säger även jag från Västerås.

Skolorna har startat, jag är tillbaka på kursen men bara tisdagar och torsdagar. Kursen som jag är på är en åtgärd från kommunen för att jag ska på hjälp med min ekonomi, det hela går ut på att man ska sitta och söka arbete framför en dator hela dagarna.

Solen tittar fram mellan de smått gråa molnen, det är blöt varning idag. Igår regnade det nästan hela dagen, inte ett dugg roligt att vara hundägare då men hunden måste ut.

Tjipp och hej från gurkornas stad Västerås.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vattnadal
2009-08-18 15:40
#6

Jag är nöjd att jag överlevt! Är trasig i handleder och får ont när jag jobbat mycket. Först jobbade jag 6 dagar, sen ledig en och så jobba 4 igen. Idag är dag 4 på 2:a passet. Nu är det bara 2 1/2 timme kvar, sen åker jag hem. Har en liten 6 min fika kvar att stämpla ut oxå.

Har bråttom hem, för det är första dagen lilla Vittra (goldenvalp) är hemma i hundgården lång dag med sina huskypolare.
Kruxet är att jag måste förbi mamma och plocka eklöv, för jag kanske har nya pinnar i postlådan, som inte vill äta nåt annat.

Blir nog bara middag, middag åt hundar och låta dem rejsa av sig i hägnet idag, innan jag ska sova. Gissar på en 10-12 timmar inna jag vaknar imorrn…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Upp till toppen
Annons: