Godmorgon 15 Aug 09
ännu en dag har börjat med ett obestämbart väder men det visar sig senare just nu är det grått
Rickypromenad och kanske gräsklipp (om ryggen pallar)står på schemat
ha en bra dag alla

Godmorgon Leo, Hoppas att din rygg skärper sig. Själv har jag ont i högerarmen, efter allt städande på jobbet. Men det går över.
Idag är här mulet och bara 15 grader varmt. Kanske skulle passa på att tvätta och greja lite.
Nu allra först blir det kaffe 
Sajtvärd för mitt eget liv
God morgon.
Äntligen lite sol efter gårdagens ruskväder som innehöll både regn, åska samt hagelskur.
Nu ska jag snart upp till min lght och se hur det går med stambytet. Har tvättstugan nu under fm. För att senare under dagen gå på fotboll och se HIF -Elfsborg med dotter
Ha nu en riktigt fin dag alla, hoppa svi ses under dag/kväll.
Mvh
Ps. Ett litet tips! Ni har väl inte missat Andreas fina artikel om Parken Zoo? DS
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hej! Nu har jag kommit hem från Köpenhamns resan. Har varit på både Tivoli & Zool Have. Har varit jätte skoj, och jag har sett en del ovanliga djur som jag aldrig har stött på tidigare. En mängd fåglar, Okapi, Pungdjävul, Myrslok, Schabraktapir mfl.
Snart kommer jag lägga in lite bilder på datorn som ska redigeras och fixas.
Hej så länge
#3 Välkommen hem igen!
Ser verkligen fram imot dina bilder samt allt du har att berätta!
God morgon. Idag ska jag ut och handla lite med min mor. Sedan ser jag fram mot kvällens Speedway-VM på teven.
Sköt om er
#3 Hoppas du hade det trevligt.

Vad roligt rickard, ska bli kul att se alla fina foton sedan.
#5 Då glömde nämna dina ostbågar, för dom missar du väl inte???
Precis handlat dem
God eftermiddag,
Här strålar solen, några små vita moln är det på himlen men temperaturen ligger på ca. 18-19 grader.
Idag händer det inte mycket här hemma.
Funderar dock på att ta med mig hunden och kameran och ta mig upp i skogen vi har här intill och ta lite fina foton på hunden med skogen i bakgrunden.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Tittar in för att endast säga att nu åker jag och tösa på fotboll. Vi ska till Söder stadion och se HIF-Elfsborg.
Ha en fortsatt fin dag, hoppas vi ses lite senare under kvällen.
Mvh

Nu sticker jag iväg några timmar. Återkommer nog en sväng efter kl 21.
#11 Ses kanske senare. Ha det gott:-)
Godkväll
Nu har det mulnat på här efter en halvklar dag.
Måste ni snacka ostbågar..jag börjar dregla snart. Blir hur sugen som helst nu..
Nu ska jag ut med vovven min, för att sedan sätta mig och se på Tv.e och koppla av en stund.
Ta väl hand om er därute. Hoppas vi ses i morgon
Mvh
Det gör vi garanterat medde.
Jag säger också på återseende imorrn