Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 980 ggr
promenixan
0

Tisdag 11/8 Morn!

Godmorgon alla.

Hoppas att alla sovit gott och är redo för en fantastisk dag! Skrattande

Sajtvärd för mitt eget liv

leo-
0

Godmorgon

Jag har inte sovit särskilt gott och blev väckt av en felringning

men dagen har ju fortfarande en chans att bli bra

vädret är grått och i natt har det äntligen regnat lite grann iallafal och håller tempen och ryggen håller sig lugn blir det mcträff i kväll

men vi får se just nu vill jag inget alls utom att dricka kaffe och ta ett par mackor

Ha en bra dag allihopa

AndreasS
0

God morgon,

Kan meddela att jag inte är på nått vidare humör då vårat bredbandsmodem pajjade igår och förhoppningsvis ska vårt internet fungera igen efter ett utbyte idag. Det är andra modemet på mindre än 6 månader som pajjar.

I övrigt så är det grått och trist och regnet hänger i luften.

Jag hoppas att alla får en toppen dag.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

Ja här sitter man nu i en evakuerings lght, inte allt för kul om jag ska vara ärligt. Tomt på saker, katter som har frispel, stenhårt säng som inte var något att sova i. Ryggen värker tillsamanns med hela kroppen.

Tur att det är underbart vacker väder ute, så jag och tösa kan ta oss ut och njuta av det fina ut.

#2 Hoppas det ordnar sig, har nu den sista tiden haft enorma problem med min leverantör. Inte kul alls då saker och ting "säckar"

Hoppas ni alla får en fin dag. Samt att vi ses härinne under kvällen kanske.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
0

#3 Är hemma igen efter en vända ner på stan och bytt ut modemet och internet funkar igen här hemma.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

#4 Härligt Andreas! Hur ska vi kunna klara oss udan dessa små underverk, som tekniken ger oss

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
0

Kan ju alltid surfa med nya mobilen, men det blir för dyrt tyvärr.

nera
0

God eftermiddag!

Här regnar det och är mulet. Ingen sol i sikte. Men det är skön klar luft idag så man får luft.

Min dator har varit ockuperad av sonen och hans kompis större delen av förmiddagen. Fast jag har torkat golven, så jag har haft och gjort ändå förstås. Hamnar man här så blir man ju lätt fast…Tungan ute

# 1 Ja, ta det lugnt med ryggen så du blir bra.

# 2 Trist värre! Men skönt att det nu funkar igen

# 3 Lider med er och eran ofrilvilliga flytt. Men ni får det väl fint när ni kommer hem igen kan jag tro. (Klen tröst Obestämd Hjälper ju inte mot hårda sängar direkt..)

Ha en fortsatt bra dag alla