Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettdjurparker
Läst 1017 ggr
medde
0

Gorilla unge född

På Munsters zoo har gorillan Gana fött en liten unge.Allt ska vara bra med dom två och bägge är vid hälsa.

Förra gången Gana fick en unge dog den tyvärr vid 3 månadres ålder. Men nu verkar det vara ok med dom bägge två.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Lägger in en länk till Allwetterzoo Munster. Även om man inte kan språket på sidan, så är det ljuvliga bilder att se på

nera
0

Vad trevligt och höra att de klarade sig.

Det var härliga bilder i länken. Men språket fixar jag tyvärr inte.

medde
0

#2 Då är det ju tur att en bild säger mer än tusen ord!

nera
0

# 3 Visst är det så. Absolut att en bild säger mer än tusen ord Skrattande

promenixan
0

Jättefina bilder.

Tänk att man tycker den lille/lilla är söt, trots att h*n mest ser ut som en liten gubbe? Kyss Urgullig

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

Helt underbart att titta på. Vi var på Kolmården under förra helgen. Så vi fick äran att se Enzos lillebror. Gud så söt den lilla krabaten var.

nera
0

# 6 Det kan jag tro

medde
0

Enzo var inte så dum han heller. Kul att se han med. Vi har varit där varje år. Så det är kul att se hur den pojken växer. Så det är väl extra kul då att se Enzo. Det är två ljuvliga pojkar i dom bägge Enzo och Ecco

Vattnadal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett dåligt fotom på Ecco med mor. Fotat på max zoom med stora objektivet. Ingen knivskärpa, men man ser vad det är i alla fall…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

medde
0

39 Åååå Tack Vattnadal för att du visade oss bilden. Man smälter då man ser den. Vilka underbara moderkänslor Naomi utstålar.

Linda-J
0

Skrattande

medde
0

#11 Visst är den bilden fin?

promenixan
0

Jättefin bild vattnadal Glad

Sajtvärd för mitt eget liv

leo-
0

Gillar deras lugna lite avvaktande men ändå vaksamma stil när dom kollar in nån.

Skulle mycket väl kunna köra en sån tur när man studerar och försöker komma in eller i närheten av flocken (i vilt tillstånd)

Finns här någon som sett filmen med Sean Connery som spelade en man som hade levt med dom stora gorillorna och helt ändrat inställing till allt

Kommer inte ihåg vad den heter men han spelar mot han som heter något med Cuba i namnet och är svart

nera
0

Mycket härlig bild

medde
0

#14 Vet exakt vilken film du menar, men tappade namnet på den…Pinsamt! Den är riktigt bra.