Djurparker iFokus regler
Som medlem på sajten godkänner du samtliga regler nedan.
Det är inte tillåtet att:
Bryta mot svenska lagar
Kopiera upphovsrättsskyddat material
Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande
Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet
Göra personliga påhopp eller vara otrevlig mot någon
Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär
Starta insamlingar utan sajtvärdens eller någon medarbetares tillstånd.
Använda forumet för att synliggöra eller föra privata/personliga konflikter, dessa ska skötas privat
Använda forumet i syfte att varna för andra personer
Diskutera andra personer - för dina diskussioner på ett allmänt plan
Kopiera bilder och texter som tillhör någon annans utan fotografens/författarens tillstånd.Göra reklam för andra hemsidor samt andra forum (Djurparksidor med mera). Utanför iFokus utan att fråga sajtvärden
Använda ett vårdat språk, tänk på att även barn och ungdomar läser det du skriver
Respektera andra uppfattningar än dina egna
Bemöta sakfrågan och inte kritisera den som skrivit inlägget
Skriva negativa inlägg om andra iFokussajter
Tänk på att:
- Många ämnen kan vara känsliga, hantera dem därför med respekt för dina medlemskamrater
Hålla dig till ämnet i möjligaste mån i en tråd, dyker ett nytt ämne upp starta gärna en ny tråd då - Alltid läsa igenom dina inlägg innnan du publicerar dem
- Inte bemöta inlägg som bryter mot sajtens Skrivregler genom att själv bryta mot skrivreglerna
- Här skrattar vi med varandra och inte åt varandra
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Är det något ni inte förstår eller undrar över så hör av er

Detta funderar jag över lite, hihi
- Inte prata illa om andras favoritlag. Har du inget positivt att skriva om laget - skriv inget
Sajtvärd för mitt eget liv
Jag erkänner villigt att jag är rätt bra på att kapa trådar. men jag försöker att hitta tillbaka till ämnet….Oftast.
Inlägget är borttaget