Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: vilda-djur
Läst 1046 ggr
StefanW
0

SVT1 2/11 Dox: The cove

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

SVT 1

tisdag

22:00 Dox: The Cove Japanska fiskare slaktar tusentals delfiner i en vik som varit hemlig - tills nu. Årets Oscarvinnare följer en elitstyrka av aktivister och filmare som bestämt sig för att sätta stopp på den grymma hanteringen. * Även i SVT1 3/11

En dokumentär i samma anda som Sea Shepherd

Stefan - Modellbyggare

Tom-B
0

Japaner och norrmän tycks vara av nästan samma skrot och korn när det gäller delfiner och valar!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

Jag ska sätta mig ned i kväll och se det här. Med otroligt blandade känslor. För jag vet att jag kommer bli väldigt upprörd, arg, ledsen,,,, Ja hur många känslor kommer att komma fram? Jag har sett mycket oika delar i detta program och inte har det varit trevligt. Men jag håller programet kommer fylla en enormt bra funktion= Att öppna ögonen på folk som blundat för länge för det här!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

En liten påminnelse. Missa inte programet nu i kväll.

medde
0

Såg ni programet igår på Tv:en? Många olika känslor passerade, så kvällen blev verkligen jobbig, men väl värd att se. Många behöver nog se för att öppna ögonen, för det man inte ser mår man inte dåligt av..Men jag måste även säga förstår även dom gott och väl som inte kan på programet.