Sveriges nationaldag 6 juni -10
God morgon!
Grattis Sverige :-)
Solen skiner och det verkar bli ett ljuvligt väder under dagen. Så jag och tösabiten min ska ner till firandet som ganska nära där vi bor. Hoppas ni alla får en dag.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

En dag får vi alla (förlåt, mitt tangentbord halkar också). :)
Hur firar ni Nationaldagen?
Jag firar med att till >110% njuta av den svenska sommaren, och pyssla lite i trädgården, ett glas gott i den vilsamma trädgårdsstolen, och att vädret är så där alldeles lagom - inte för varmt, inte för kallt och en strålande sol, och få umgås så där alldeles avslappnat med min sambo.
Nu avnjuter jag Landet runt på TV, där man visar hur Nationaldagen firas på olika ställen i vårt avlånga land.
Och jag kanner mig så där alldeles otroligt svensk. Och är mycket nöjd och glad att vara född och få bo i Sverige (fast skatterna och vädret 2/3-delar av året gillar jag inte så värst).
Tom
//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.
Jag har varit på bröllop idag i Norrtälje. Min dotter gifte sig. Man börjar känna sig gammal!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

#2 Precis. Hade man inte haft barn, hade man fortfarande levt i tron att bara vara 25, ungefär.
Tom
#3 Så nu börjar sanningen komma i fatt en
Men ÄR inte 25 då
?

Naturligtvis är du, vi, det!
Även om utsidan i någon mån ljuger, så vårt inre håller rätta åldern, 25 alltså.
Fast jag tror att även din utsida håller måttet.
Tom
Vilka vackra ord! Du ver hur man talar till en kvinna Tom

Man har ju trots allt lite längre erfarenhet än en 25-åring.
Tom
Så sant så. Det är väl det som är tjusningen med livet. Även att bara sitta med gräs omkring en, och en kaffe kopp i handen. Kan vara helt ljuvligt med gott sällskap. Men vet att koppla av och njuta!
Så sant så. Det är väl det som är tjusningen med livet. Även att bara sitta med gräs omkring en, och en kaffe kopp i handen. Kan vara helt ljuvligt med gott sällskap. Men vet att koppla av och njuta!
Jag har firat nationaldagen på Kolmården :)

Inte det sämsta, det heller!
Tom
#10 Hoppas du hade det trevligt.
God natt 
Verkar som att ni alla har haft en trevlig dag.
Min början på dagen var trevlig, studentbal för syster idag så det har varit till frissan för håruppsättning, hjälpa henne med klänningen och lite sånt. Sen skålade hon, jag och mamma i vin (jag fick smaka 2 klunkar, va jättegott!), till det hade vi jordgubbar, innan det var dags för henne att bege sig iväg med baldejten.
Vi stod sen uppe vid hotellet där balen är och väntade. Va kul att se alla fina baldeltagare gå på röda mattan i vackra klänningar och håruppsättningar. Bara tre år kvar för mig, längtar! 
Tyvärr hoppade min knäskål ur led sen när vi kom hem så har väldigt ont just nu. Kommer troligtvis att få tillbringa morgondagen på akuten. Men men… 
Med vänliga hälsningar
Chess
#13 Hoppas du mår bättre i dag Chestnut. Vilken dag du hade både gott och ot. Alla varma tankar man kan ha går till dig.
Kramen
#14 Tack medde. Mår lite bättre idag även om det fortfarande gör vansinnigt ont. Slapp akuten idag i alla fall. 
Kram tillbaka!
Med vänliga hälsningar
Chess
#15 Ny dag så jag hoppas verkligen den börjat lite bättre för dig.