Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 690 ggr
medde
0

23-01-10

God morgon!

Kanske lite sent att säga morgon, men men det är ju lördag så varför inte. I dag ska jag och tösa min ha en dag för oss, vad vi nu ska hitta på vet vi inte. Utan bil som vi nu är, men men även med det.

Dagen blir nog fin ändå, vädret är lagom ute då det ligger även här som nästan resten av våran del av landet runt nollan.

Hoppas att vi kanske vi ses under dag/kvällen

Lite nyfiken är man allt. Vad ska ni hitta på nu under dagen? Blir det Robinsson på tv:en i kväll? Eller har ni gett upp på det här programet, som inte dör ut…

Må bäst alla
Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
0

Robinsson har jag nog bara sett någon enstaka gång för länge sen. Tycker den typen av program är tråkiga. De tilltalar mig helt enkelt inte.Obestämd

Idag så jobbar jag. Gott om folk. Det har ju delats ut  barnbidrag.

Ikväll så ligger "Bortspolad" på önskelistan från ungarna. Det lär det nog kanske kunna bli med en massa godis också förståss. Det är ju lördag.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Leffe
0

Denna omgång av Robinsson tycker jag är botten. Mycket sämre än tidigare omgångar. Vet inte varför jag tycker så, men det är något som inte stämer.

Själv sker jag nu på Vinterstudion tills ishockeyn börjar klockan 16. Sedan är det ishockey till cirka 21.30

nera
0

Goddagens

Tror inte jag har tittat på Robinson sedan han med hästsvansen vann - han som nu är i riksdagen ( Minns inte hans namn nu) Jan…?

Här är det grått och mulet och idag tar jag det lugnt och tar dagen som den kommer.

Gittan
0

Gillar inte heller Robinson längre. Idag kommer vi att sitta inne och titta på ishockey på TVn. Först är det gubbens lag Färjestad som spelar. Därefter kommer mitt lag Frölunda. Barnen kommer att sitta och spela sina dataspel.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Tom-B
0

Jag så Robinsson första säsongen. Ett bottenprogram! Det är ju de bästa som röstas ut, och kanske inte den allra sämsta, men näst intill, som vinner.

Och personliga påhopp förekommer stup i kvarten.

Vad är det för tävling egentligen! Nej, som sagt. Botten!

I övrigt började här i östra Skåne dagen med bara någon liten minusgrad och solen började titta fram. Faktiskt en kopp kaffe på em ute i sol och snö.

Men nu sjunker temperaturen. Neråt -6 gr. Tycker jag inte om! (Det heller :o))

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Starfall
0

Här har ni en som älskar denna omgång av robinson Tungan ute
Men jag kan faktiskt hålla med Tom-B om att det är de bästa som röstas ut. Det gillar jag inte riktigt, tycker de bästa borde gå längst. Men jag älskar robinson iallafall =)

Nu ska jag ta ut hundarna en sväng innan robinson börjar :)

Ha en trevlig kväll!