Nu är det 2010
Ja då är det första dagen på 2010. Tycker det verkar som vanligt förutom att det har kommit ännu mer snö
Sköt om er och trevlig fortsättning
Gott nytt år!
God morgon hoppas ni vaknat och har hälsan alla. Jag sitter uppe och njuter av tystheten som råden här hemma. Tösen min ligger och sover ännu efter en lång natt vaken. Då hon inte ville missa allt fyrverkeri som är vid tolvslaget.
Ha nu en underbar dag 1 jan 2010
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Första dagen på ett år som vi kan göra till vad vi vill. Vara mer positiva, äta nyttigare, träna mer, sluta snusa och röka, titta mindre på tv och vara MYCKET MER på iFokus 
Sajtvärd för mitt eget liv
#2 Låter härligt bra tycker jag!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här var det inga fyrverkerier. Inte ett tomtebloss ens. Visst är det fint med snön ute. I alla fall när den är orörd. Här utanför ser man spåren efter ett par rådjur. Vi börjar nya året med barnfritt ända till söndag. De är hos sina morföräldrar. Det är bara jag som är uppe. Sambon ligger fortfarande och drar sig. Nu hoppas jag ni får en god fortsättning.

Här i Skåne har jag inte Svininfluensan i närheten, men det är i alla fall Svinkallt.
- 11, som väl nu har stigit (sjunkit?) till -7, men också blåst. De långa kalsongernas tid!
Annars har vi inte ont i huvudet i dsg, trots Gula Änkan, utan mår alldeles förträffligt.
God Fortsättning på er!
Tom
//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.
Har inte heller ont i huvudet trots lite för mycket i gärkväll och -natt. Däremot är jag slö idag.
Önskar er alla en god fortsättning.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld