Etikettfikarummet
Läst 802 ggr
medde
2009-12-22, 09:38

God morgon 22 dec-09

God morgon.

Snart är vi frame vid den stora dagen många barn och väntat på ett helt år! Julafton,

Ni må tro jag har en här hemma som längtar och pratar paket och knäck, det är vad vi ska göra nu under dagen, vilket ska bli kul. Älskar att myspyssel innför julen.

I dag är det kallt återigen med mera av  snöfall är det utlovat under dagen, men vad gör det med all värme och mys som finns inne i värmen.

Ha nu en riktigt bra dag alla. Må så gott samt hoppas vi ses kanske ses här under dagen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tom-B
2009-12-22, 11:00

Dagen bjuder på lite julstök, har bl a just hängt upp en tomtemobil i taket. Ett litet flygplan kör runt, drivs av batteri, och tomten har hoppat av och flyger i fallskärm. Uppskattat av de minsta, bryter nästan nacken av sig för att titta på det i taket.

Sedan besök av Sambons barn, barnbarn och t o m barnbarnsbarn. Där ligger ni i lä, ungdomar!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

StefanW
2009-12-22, 13:19

Var iväg och handlade kl 07 när de öppnade, lätt att hitta parkering ingen trängsel i butiken och ingen kö….kan det bli bättre (möjligen om någon körde hem matvarorna och lagade maten efter mina önskemål! Flört) nu skall det göras julskinka m.m. och förberedelse inför morgondagens begravning. Det är väl det som tar lusten ur firandet, men livet går vidare och de gäller att komma ihåg alla ljusa minnen.

Vill önska er alla en skön och trivsam jul tillsammans med era nära och kära. Ta vara på tiden, för man vet inte vad morgondagen har att erbjuda.

Stefan - Modellbyggare

Gittan
2009-12-22, 16:22

God eftermiddag. Nu är allt klart inför julen utom julgranen som ska bli klar i morgon. Vitt och fint ute, men kallt. Önskar er alla en trevlig tisdagkväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

sissie
2009-12-22, 23:42

Tjusig luva Gittan.

Här ska det julstökas imorgon. Blir väl inte så däringa värsta julstöket dock. Men granen ska kläs i morgon.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2009-12-22, 23:49

Många varma tankar StefanW

GittanL ha en riktigt underbar jul

Sissei,min gran är redan klar, tösabiten vann det slaget.

Nu loggar jag ut för i kväll, då min absoluta favorit film är på Tv;en och det är så svårt att sitta och titta på två saker. Ses i morgon.

medde
2009-12-22, 23:49

Glömde säga att filmen är Big blue! Så i kväll vinner stora blå!

Leo
Leo 
2009-12-23, 15:22

samma film ligger här på mitt skrivbord färdig för att överföras till skiva men jag har inte fått tummarna loss än

Leo värd på Motorcykel i fokus 

medde
2009-12-23, 22:22

37 Visst är den bra?

StefanW
2009-12-24, 01:50

#8 Mycket! För att inte tala om musiken…..

Stefan - Modellbyggare

Upp till toppen