Snart är det dags/Sea Shepherd
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu är det inte länge kvar innan dom tappra ger sig i väg på "Operation Waltzing Matilda" som finns att läsa om härinne på sajten i en annan tråd. Ger dom min stora respekt och önskar dom alla ett stort lycka till ombord Steve Irwin och deras kamp mot japanska valflottan.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här är den pampiga låten, som är:"Bullet With Butterfly Wings" by Smashing Pumpkins
Lägger även in ett klipp med låten där ni finner hela texten. Vilket kan vara intressant att få läsa.
Wow! Jag önskar dem all lycka på "jakten" på valfångarna. Må japsarna darra i knäna och fly hals över huvud vid åsynen av Sea Shepards svarta pärla.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Önskar dem alla lycka till på sin nya resa. Kunde jag så skulle jag krama om dem allihop.
HEJA SEA SHEPERDS!!! 
Gruppkram till er alla och till alla valar också!
Wrooom!
Oja valarna är inte att förglömma.
Härligt nera.
Min favoritval är knölvalen. Antar att jag vart förtjust i den genom en Star Trek film där hela filmen handlade om att rädda två knölvalar. Dessa var även livsviktiga för jordens överlevnad. Mycket stark film faktiskt. I alla fall för valarna.
Kan rekommenderas till alla som gillar valar.
Star Trek The voyage home. (ingen höjdar kvalité på detta klipp men tänk om man finge skrämma valfångarna så här!) 
Wrooom!
Bra klipp sissie! Den filmen gick faktiskt på tv för bara ca månaden sedan. Det var verkligen kul att få återse den filmen.
Tycker det är så ballt när harpunen träffar skeppet.
Wrooom!
Helfestligt. tänk detta kunde ske in real life
Det skulle deffinitift skrämma skiten ur valfångarna.
Wrooom!
Nu är dom även bättr rustade i år med Ady Gil med. Vilket lovar gott. En eloge till hela besättningen, hoppas dom kommer få en underbar ju ombord på Steve Irwin
De kanske till och med har med sig en liten julgran. En sådan där pytteliten färdig med lampor i.
Wrooom!
Hoppas det, samt ett det har smugglats på lite julklappar till varje av dessa beundrans värda hjältar!