Etikettom-sajten-ifokus
Läst 743 ggr
medde
2009-11-26, 11:33

Tack AndreasS

AndreasS har tagit en time out som Medarbetare på sajten. Vi här vill säga att stort tack till dig för dig hjälp här på sajten. Är mycket glad att AndreasS stannar kvar som medlem och hjärtligt välkommen tillbaka som Medarbetare. Då tiden passar bätte.

Tack AndreasS!

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fotokrafs
2009-11-26, 11:37

Det finns viktigare saker än Djurpark.ifokus så det är lugnt. Ta hand om dig. Glad

medde
2009-11-26, 11:40

#1 Gör detFörvånad

Skämt i sido. Andreas är så hjärligt välkommen tillbaka då han vill. En toppen fin kille! Så visst är det sant det du sa i inlägget ovan.

AndreasS
2009-11-26, 20:24

SkämsGråter

Tack medde för dom orden, jag blir rörd.

I´ll be back, det har du mitt ord på men när kan jag inte svara på.

Anledningen till att jag lämnar mitt uppdrag som Medarbetare på sajten är att jag ska ägna mig åt mitt hobbyföretag som jag driver. Jag är frilans fotograf och jagar blåljusoch fotar polis, räddningstjänst samt ambulans i deras situationer ute på fältet vid olyckor och bränder vilket jag gör under dygnets alla 24 timmar och står i ständig standby på larm som jag får via en sökare som jag har och mobiltelefon. Det gäller att vara först på plats för att få bilder som ingen annan får.

Spenderade 8 timmer här om dagen på en och samma händelse som var en misstänkt bomb på postterminalen här i Västerås. Visst 8 timmar är mycket men det lönade sig då jag fick grymma och feta bilder som ingen annan fick.

Jag tjänar en del pengar på mitt fotograferande och dom pengarna behövs mer än någonsin nu när jag står utan fast inkomst.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
2009-11-26, 20:33

Önskar dig all lycka till med fotandet. Glöm inte titta in då och då. Vi komer att sakna dig i massor.

Men känner oss ganska bra ändå, vi vet jag att en dag är du åter kompis!

Leffe
2009-11-26, 20:51

Andreas önskar dig lycka till. Hoppas det går så bra att man får se dina bilder i stockholmstidningarna också

AndreasS
2009-11-26, 21:49

Jag tackar för lyckoönskningarna.

Leffe: Får hoppas på att det händer något stort här på landet då så det slå i huvudstaden.

Kontaktade både SvD och DN ang. bombdramat, men dom var inte villiga att betala för bilderna.

Samma med kvällstidningarna.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
2009-11-27, 11:46

#6 Din son tränar Taekwondo. Ska ni inte upp och titta på SM som är nu snart. Kanske även få lite fina bilder

AndreasS
2009-11-27, 12:59

#7 Grabben har lagt av med TKD tyvärr och sattsar nu på innebandy.

nera
2009-11-27, 13:05

Lycka till AndreasS med dina framtida uppdrag som fotograf Skrattande

medde
2009-11-27, 13:07

Ok synd. Eller bra hmmman ska göra det man gillar.

Tösa min hade gradering i veckan. Nytt bälte:-)

StefanW
2009-11-28, 03:36

Lycka till med jobbet!

Stefan - Modellbyggare

Upp till toppen