Etikettfikarummet
Läst 743 ggr
medde
2009-11-12, 09:58

God morgon 12 nov-09

God morgon

Hoppas ni alla mår bra:-) Nu har vi snart passerat mitten av denna månad och närmare julen för var dag. Har ni börjar planera eller börjat handla julklappar ännu?

I dag är det ganska grått ute och ingen sol som lyser så fint på himlen. Jag ska snart ut och gå en härlig prommis med hundarna. Ha nu en riktigt fin dag alla. Samt att vi kanske ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
2009-11-12, 10:33

Hugaligen, snart jul…

Julklappar inhandlas så sent som möjligt då vi har barn hemma som är nyfiknast i stan.

Idag var det kallt ute och vitt på marken när jag klev upp och tog morgon promenaden med hunden. Sen bar det iväg med moppen till kursen som jag är på tisdagar och torsdagar.

När jag kommer hem så ska jag dra igång en panna kaffe sätta mig framför datorn och gå igenom nattens larm och händelser och se om det är nått man kan skriva om och lägga upp på hemsidan.

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

Tom-B
2009-11-12, 11:22

Mornig everyone!

Första dan på flera där ett fint regn inte strilar ner. Inget regn alls, faktiskt! Bara mulet.

Och jag har ikullsågade träd i trädgården fortfarande att ta hand om. Inte roligt att ge sig in i dyblöt, fuktdroppande löv för att kapa grenarna. Detta tenderar bli en evighetssaga. Hoppas jag hinner innan snön kommer. (Får sluta kika så mycket på iFokus, bl a).

Jul är kul! Ha det!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Leffe
2009-11-12, 13:46

Sitter här hemma och tar det lungt. I morgonbitti är det dags för läkarbesök igen. Men innan dess ska jag se hockey med Timrå i kväll.

Sköt om er

medde
2009-11-12, 19:59

#2 Nej gör inte det. Då komer vi ju att sakna dig i massor Tom-B!

#3 Hoppas allt går vägen för dig under morgon dagen

Tom-B
2009-11-13, 00:54

Tack, Medde. Det värmde. Ute är det nu -3 gr. Och strålande stjärnklart.

God natt!!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
2009-11-13, 10:27

#5 Menade varje ord jag knackade ned i inlägget

Upp till toppen