Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 851 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-10-05

Tillbaka i huvudstadens närhet. Bättre väder här nu än det var i Göteborg i helgen.

Sköt om er

Vattnadal
0

Här är mdet strålande väder, om än en aning blåsigt!

Har gjort mina 3 måndagstimmar på jobbet. På ett möte varslades butiken på 10 timmar i veckan. Bjöd chefen på mina 3 måndagstimmar, då jag i alla fall vill minska lite för att få mindre handledsvärk. Får se om det blir mer timmar oxå. Nya cheman kommer igång efter nyår…

Idag har fåren äntligen fått komma ut i sin hage, som blev klar igår kväll. Vidar har fått prova strömmen, och kommer nog att låta bli fåren i hagen i fortsättningen. Resten av huskygänget ska oxå på känna på trådarna, så att de kan varva ner lite.

Nu ska jag luncha, fixa lite med plock inne och sen ta en prmmis. Ska göra rotmos till middag ikväll, längtar!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Tom-B
0

En orolig natt då katturslingen smet igår kväll. Behagade dyka upp då dagsljuset nu på morgonen återvände.

Annars en solig, men sval dag.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

Härligt att höra katten kom åter hem igen!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tom-B
0

Ja, sånt där är oroligt. I den där situationen märks det hur mycket en sån där liten varelse betyder för en, och för familjen.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

#4 Visst är det. Vi har hundar också hemma, jag är rent ut sagt livrädd at någon ska hända dom då man är ute, bland pittbullar och annat trevligt som finns här runt husen. det skulle vara förödande för tösa min om något hände hennes älskade hundar

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥