Annons:
Etikettfikarummet
Läst 476 ggr
promenixan
9/28/09, 9:09 AM

Godmorgon 28/9 Måndag

Japp, nu har vi en ny härlig vecka framför oss. Jag börjar lite senare idag, och har dessutom mindre att göra idag än vanligt pga att barnen på skolan har studiedag.

Vi har dock alla fritidsbarn där som ska ha frukost, lunch och mellanmål. Det ska skuras golv i matsalen, så inte kommer jag sitta sysslolös precis.

Hoppas att ni andra har bättre väder än mig, här regnar det och blåser rejält.

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
medde
9/28/09, 10:40 AM
#1

God morgon!

Hoppas ni alla vaknat till en ny fin vecka. I dag är det regn över Sthlm, men vi får hoppas det klarnar upp över dagen. Ser den vackra solen bakom molnen.

I dag går min tankar till Estonia och alla anhöriga. Det är 15 år sedan Estonia förliste, tycker det är lika otäckt varje gång man blir påmind om detta.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vattnadal
9/28/09, 2:27 PM
#2

Jag har jobbat mina 3 morgontimmar. Nu har hundarna rastats och fått frulle. Jag myste lite i stallet med fåren, mutade dem med frukt och grönsaker. Tog sen ut Ture, baggen, en sväng i grimskaft. Han tyckte det var lite läskigt, men det tar sig nog!

Nu ska jag slänga ihop lunch åt mig, låta hundarna springa i hägnet, ta en lång härlig promenad i skogen medan solen strålar och höstluften är så där härligt krispig!

Sen ska jag vara tråkig, tvätta, dammsuga och fixa med papper. Några musburar är det kvar att städa oxå.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

fotokrafs
9/28/09, 6:06 PM
#3

God eftermiddag!

Soligt och fint. Tänkt gå ut en sväng om maken vill hänga med annars tar jag min kaffemugg och sätter mig på balkongen en stund.

Ha det mys!

nera
9/28/09, 6:24 PM
#4

God eftermiddag.

Jag ska gnälla. Känner mig hängig och trött och slut.

Här har vi haft en fin solig men blåsig dag, men nu börjar det mulna på.

# 1 Ja just ja. Estoniakatastrofen. Det hände ju detta datum. Oskyldig

Önskar er alla en fortsatt bra dag.

medde
9/28/09, 9:38 PM
#5

God kväll

Hoppas er dag vart en riktigt fin dag. Det vart sol mitt på dagen och det tråkiga regnet försvann. Men kylan den är här och hösten känns verkligen att den inkommit över vårt land.

Må bäst//Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tom-B
9/29/09, 12:28 AM
#6

Verkligen Go´kväll. Klockan är över 22 och jag skall gå ut i "höststormen" med hunden.

Inget trevligt. Varför kallas egentligen sån´t här otrevligt väder för "hundväder"? Är det för att hunden vill gå ut i det, eller för att den inte vill. Min vill inte, men nöden har ingen lag. Om detta väder tycker inte heller jag.

Lika bra att säga God natt nu. Sen vill man nog bara raskt ner i bingen och dra nåt gammalt varmt och gott över sig. Sambon/Särbon (välj själv) är hemma hos sig, så jag har inget gosigt att värma mig hos. Suck!!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: