God dag 2009-09-19
Idag ska jag på ett möte om djur, närmare bestämt om katter kan man säga.
Sköt om er

Jobbar till 14, är hemma ca 14.40. Ska då laga till 2 pajer, para hundarna (går det klika fort och pang på som igår tar det 5 min till parning sen 25 min hängning), duscha, hotta upp mig, mata hundarna, packa ut oss i bilen (mig, maken, valpen och en till av hundarna) sen drar på på kräftskiva, kommer hem sent inatt efter en blöt och rolig kväll!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
God eftermiddag!
En annan är gräsänka i helgen. Gubben är ute och åker mc med en kompis. Själv får jag roa mig med att ta ner alla gardiner och putsa av lite gammal flugskit från fönstren. Måste passa på medans det är hyfsat varmt. Solen skiner och det är fin sommarvärme faktiskt.
Ha en fortsatt trevlig helg allla 
Nu är tösa och jag hemma efter en verkligt fin dag på Grönan. Vädret var verkligen toppen härligt under hela dagen.Tösa spelade på ett lyckohjul och vann 2 kilo chocklad. Hon håller hårt i det priset. Med sin mamma tjatande bredvid"snälla gumman mamma kan få smaka en liten bit. Tala om ombytta rolller här hemma. Jag erkänner är helt galen i Marabou mjölkchoklad.
Önskar er alla en riktigt trevlig kväll
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God natt (2009-09-20)
Har varit jättefint väder i helgen. Igår åkte vi till Kolmården, inspirerade av Maddes vackra bilder från djurparken. Jag har varit där en gång innan, kanske 20 år sedan, kände att det kunde vara kul att göra ett återbesök.
Idag har det varit lugnare.. Maken har försökt återskapa filmerna som han tidigare lyckats radera (jupp! filmerna från kolmården) och jag har.. hm.. slappat.