Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 741 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-07

God morgon. Nu är vi inne på en vecka i september. Ännu har inte många blad ändrat färg på träden. I alla fall inte här utanför.

Sköt om er

Tom-B
0

Morn, morn, Leffe och ni andra. En gråmulen morgon i Skåne, men vad gör det.

Jag har nå´t att avslöja. Jag har varit singel en tid, men INTE NU LÄNGRE. Så skönt att ha en vän att tycka om. Nu skall jag inte bli mer romantisk. Kan bara säga att jag mår förbålt BRA!!!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

medde
0

God morgon

Nu är det återigen en arbetsvecka innan helgen är tillbaka.  Men härligt att vakna upp och ser att solen även tittat fram och ser ut att vilja stanna framme under hela dagen.

Hoppas ni alla får en fin dag

MVH

#1 Härligt Tom-B

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Godmorgon

Här skiner solen från en strålande klar och blå himmel. En annan har t o m hunnit varit till stan på morgonen och uträttat lite ärenden.

Önskar er alla en fortsatt bra måndag Glad

# 1 Låter mycket trevligt och härligt Tom-B. Grattis! Cool

Leffe
0
Tom-B
0

Tack Alla!

Jomenvisst! Är mycket trevligt med en liten tösabit i närheten. Och, ja, livet leker!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

promenixan
0

Hej hopp alla

Här har vi haft lite småmulet idag och en liten skur har det kommit, men dagen har varit superbra. Glada barn på skolan, härliga arbetskamrater och dessutom tomt i tvättstugan när jag kom hem. Snacka om att man blir glad! Nu hinner jag köra 10 maskiner tvätt på 4 timmar och få allt torrt! haha

Grattis Tom, låter mysigt. Alla pratar om att våren är kärlekens tid, nej jag tror på hösten jag Glad

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

God kväll.

Äntligen börjar jag bli lite klart i lägenheten. Har roat mig hela dagen med att städa betongdamm, samt tvättat upp filtar med mera som finns hemma. Visst stambytet är inte klart men måste hålla efter hela tiden för tösa min skull. Nu ska jag ner till tvättstugan och hämta upp det sista som finns därnere.

Ha en fortsatt fin kväll

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥