Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 608 ggr
medde
0

God morgon 6 sep 09

God morgon.

Än så länge lite grå mulet över stan här. Men det ser ut som det skulle kunna klarna upp nu över dagen. Tösa och jag ska strax iväg på taekwondo träning. Sen blir det hem till  lägenheten och städa bort betongdamm. Då min tös är så allergisk mot detta. Blir ju lite mindre om jag håller efter alla hantverkare som stökar här i veckorna. Nu är det endast en månad kvar på vårat stambyte. Sen äntligen kan vi flytta hem igen.

Ha nu en riktigt fin dag alla. Hopps vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

Här ska veckans disk göras i ordning. Sedan städas lite. Därefter avkoppling med katterna

Sköt om er

nera
0

Goddagens!

Här hänger regnet i luften återigen. Men det är fortfarande uppehåll. Vi har städat bort gamla vissna blommor i krukorna ute i trådgården på förmiddan, och plockat en del annat med. Kanske måste även gräsmattan klippas en gång till innan vintervilan. Men det får gubben fixa med "handjagar´n"  Tungan ute

Ha en fortsatt bra söndag alla med vad ni än ska företa er  Glad

sisal
0

Vill bara säga att dessa "Godmorgon" är ett väldigt trevligt initiativ.

Riktig "gladläsning".

Keep on going….

medde
0

#3 Visst är dom.

God kväll på er alla.

Nu är vi åter hemma igen efter en dag ute, under dagen har det varit taekwondo träning för tösa min, sen var vi ute ett dag njöt av det fina vädret och även att det är söndag. Vilket är bara en skön slappa dag.

Ha nu en fin kväll//Mvh

nera
0

Här har vi klippt och krattat gräsmattan så nu känns det i händerna och armarna…Tungan ute men nu är det gjort.

Fint väder har det varit här också under den senare halvan av dagen och hela kvällen Glad

medde
0

Vädret vart helt underbart hela eftermiddagen. Nu har det kommit lite regn nu under tidig kväll. Men hoppas det blåser bort nu under kvällen..Så vi åter får en fin dag i morgon.