Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 689 ggr
nera
0

Godmorgon 3 September

Godmorgon på er alla!

Här är det halvklart ute och nu kikar även solen fram. Hoppas att regnet håller sig borta, i a f när man ska ut på promenad.

Önskar er alla en bra torsdag

medde
0

God dag.

Vaknade hel förskyld med halsont och allt som hör till. Inte kul alls, men men det är bara att vara glad ändå! Men hur lätt är det?

Väder över Sthlm är ganska okey, lite sol och moln om vart annat. Regn ser vi ut att kunna klara oss från i dag. Vilket gör dagen mycket trevligare.

Ha nu en riktigt fin dag alla. Hoppas vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
0

Goddag på er,

Här kommer en liten rapport från Västerås.

Idag är det växlande molnighet och ser ut att vi klarar oss från regn.

Har idag på förmiddagen vart och haft en foto session med en vän där bilderna ska användas till hans hemsida och ett skivalbum som han är med och producerar musiken till 13 låtar till en engelsk rappare. Så nu sprids mina bilder över den svenska gränsen vilket betyder klirr i kassan och bra med PR.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

Grattis till det Andreas, måste ju vara jättekul:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Kul Andreas! Grattis till dig Glad

AndreasS
0

Tack det var en kanon session och ett bra objekt att fota. Kika här.

Riktigt roligt faktiskt och han själv vart riktigt glad och nöjde med bilderna. Albumet jag länkar till är bara porträttbilder på honom det andra som fotades ska hållas hemligt tills det att albumet släpps och jag kommer att få ett eget signerat exemplar.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek