Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 598 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-02

God morgon. Tänk jag känner för sovmorgon, men snart har halva arbetsveckan gått och helgen kommer närmare. Det öser ner utanför fönstret. Måste leta reda på paraplyet.

Sköt om er

medde
0

God morgon

Här är det regn och rusk vilket blir = dyblöta hundar. Men dom trivs som fisken i vattnet ute, det är jag bara jag som piper, då dom älskar att sprina race i soffan blöta och danna. Man torkar ju snabbare då

Känner mig inte helt ok i dag, ont i halsen och lite seg. Men ´det är bara att bita ihop och köra på ändå. Under eftermiddagen ska vi in till stan, då är det taekwondo träning för min diamant till dotter.

Ha nu en bra dag alla, hoppas vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
0

God förmiddag,

Här 10 mil nordväst från #0 och #2 så strålar solen men med friska vindar.

Idag blir det inte många knop gjorda förutom under eftermiddagen då jag ska hjälpa min min kusin med att polera hans bil.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

#2 Vax on-Vax off

AndreasS
0

Nja, polerar gör man innan man vaxar Tungan ute

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte på filmen Karate Kid. Mr miyagi, vax on - vax off

nera
0

Ett sent godkväll här från mig

Idag har det varit fullt upp och ingen direkt chans att kika in här förrän nu. Vårat modem är segt som bara den och jag är glad för varje stund det funkar. (Har svårt att sätta in bilder just nu. )

Solen har varit framme idag men det har även regnat en del. Nu ska jag kika runt lite härinne.

medde
0

Hoppas ni alla fått en god natts sömn.

Tråden är nu låst då det finns en ny för dagen

Inlägget är låst för nya kommentarer