God morgon 2009-08-30
Typiskt. Ledig och uppe med tuppen. Stackars djur att varje dag året runt gå upp så tidigt till ett gäng kacklande hönor. Sitter här med dåsigt huvud och trött kropp, men det ser ut att bli fint väder i alla fall

God morgon på dig!
Och alla andra här inne!
Stefan - Modellbyggare
God morgon
Nu är även jag upp och i full fart. Varit ute med hundarna och gett tösa min frukost. Om ett par timmar ger vi oss av in till stan, då det är Taekwondo träning för tösa min.
Solen är framme med dock en kylslagen luft ute. Ganska härligt ute:-)
Hoppas ni alla får en fin dag samt att vi kanske ses här på sajten under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
För mig vart det läggdags vid 04-tiden då jag och min kusin åkte på ett larm om en singelolycka på E18 här i Västerås.
Mer om olyckan kan ni läsa på Nyhetsverket.se där min story och bild finns publicerad. Mer bilder hittar ni här.
Nu under dagen har jag och min svärfar kört 2 vändor med skräp och skrot till återbruket.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Godkväller!
Sitter här och är ganska så slut efter gårdagen. Då var jag ute på resa med en god vän till Hälsingland. Där blåste det kallt och började bli ordentligt gult på löven på vissa ställen. Men mycket fint såg vi. Härhemma så har det regnat i omgångar idag och varit väldigt blåsigt och höstlikt.
Ha en fortsatt bra söndagskväll alla! 
#4 Dito
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥