Annons:
Etikettfikarummet
Läst 636 ggr
nera
8/28/09, 11:07 AM

God morgon 28 Augusti

Så var det fredag igen. Ännu en vecka har gått och augusti månad är snart slut också. Tänk vad tiden flyger iväg.

Ha en fortsatt bra fredag och helg alla i vad ni än ska företa er. Glad

Annons:
medde
8/28/09, 11:11 AM
#1

God morgon.

Regnet är på G in över Sthlm just nu med stormande steg. Men vad gör det fredag som det är…Detta är lika med ett det inte kommer att finnas hantverkare i huset under 2 hela dagar! Helt underbart.

Nu kommer dom även att stänga av vattnet i köket,, så det vatten man vi ha får man snällt gå ut i trapphustet och hämta. Nu blir det att bo helt och hållet i den andra Lghten under tiden som är kvar. Så snälla nera iden flyger inte fram……. Segt vill ha detta klart nu!!

Må bäst alla och ha en riktigt fin dag

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/28/09, 11:16 AM
#2

Näääe medde, då förstår jag att tiden inte flyger fram. Oskyldig Lider med dig.

Men hoppas du kan ta dig upp till lägenheten ändå vid tillfälle .

Här är det också grått och börjar mulna på.

medde
8/28/09, 12:30 PM
#3

Men posetivt är att det är helg. Inga hantverkare och inga väckarklockor!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
8/28/09, 12:34 PM
#4

Här på västkusten sitter promenixan med migrän och slöar. Fick lov att sticka hem från jobbet, orkar inte med alla ljud och stress när jag har så här ont i skallen Gråter

Men sitter man hemma i lugn och ro, så går det ganska bra, ska inte klaga, kan ju dricka kaffe och bara lata mig.

Annars så är jag toppenglad över att jag har så fina arbetskamrater, som ställer upp och täcker för mig i köket, och som tom körde mig hem i bil så jag skulle slippa ta bussen. Gullisar!

 Sajtvärd för mitt eget liv

medde
8/28/09, 12:36 PM
#5

#4 Vilka bra arbetskamrater. Det är verkligen A och O för man ska trivas på sitt arbete. Ta väl hand om dig i dag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
8/28/09, 12:37 PM
#6

Tack det ska jag göra Glad

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
medde
8/28/09, 12:39 PM
#7

Det låter tryggt:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vattnadal
8/28/09, 2:02 PM
#8

Jag börjar äntligen gå ner i feberkurvan. Har tom orkat plocka ur och i diskmaskinen idag!

Ska verkligen försöka göra lite helgfint idag, sen kanske helgen ägnas åt städning ute och inne. Till veckan kanske en vän kommer hit, djurskyddsinspektör (om än arbetslös) så vi tänkta passa på att kolla upp hur nära ett §16 vi är nu, på hundanläggningen. Även andra tankar, på får, getter, ankor od, som finns i planerna till sommaren.
Bäst att det är ordning på Odlingen då!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

medde
8/28/09, 2:59 PM
#9

#8 Oj! Krya på dig, men det har börjar gå åt rätt håll nu. Vet inte om man skulle få en förskylning om man skulle börja med att "nojja" för att det är svin….  Brr

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
8/28/09, 11:50 PM
promenixan
8/29/09, 12:02 AM
#11

Godnatt Leffe.

 Sajtvärd för mitt eget liv

medde
8/29/09, 11:56 AM
#12

Hoppas ni alla fått en riktigt god natt sömn.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: