Nordens Ark i helgen
Imorgon bär det av mot västkusten och nordens ark. Sista träffen på sommarkursen. Velar fram och tillbaks om jag ska ta med kameran eller inte. Tar jag med den kommer jag "gnälla" över hur tung den är + att det är svårt att fokucera på uppgiften när man bara vill fota hela tiden. Lämnar jag den hemma kommer jag bli "sur" över alla fototillfällen som går förlorade…
Kanske kommer jag även få veta om jag kan göra mitt ex-jobb där senare i höst-nästa år
Hoppas det blir kul och gärna rapport och bilder sedan

Låter som en toppendag, du får säkert bättre väder än vad jag hade dessutom. När jag var där var det strålande solsken och 25-28 grader. Många djur går ju och gömmer sig i skuggan då. Idag är det mer mulet på västkusten, så grattis säger jag.
Jag hoppas att du orkar ta med dig kameran och fotar lite, är alltid kul att se.
Sajtvärd för mitt eget liv
Ha det så trevligt och hoppas på bilder och rapport sen 
Önskar det samma. Ha det så bra och vi höra allt då du kommer hem igen
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Det bidde inga bilder. Orkade helt enkelt inte släpa med mig kameran. Helgen blev väl bra. Var mest massa redovisningar i parken och sen några föreläsningar. Ser ut som att jag förhoppningsvis kommer göra mitt ex-jobb där. Måste bara bestämma mig för VAD jag vill göra. Finns ju så himla mkt som låter spännande och roligt!