Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 531 ggr
promenixan
0

Morn, 22/8 Lördag

Ja, då har vi lördag. Sovmorgon hade man tänkt sig, men min man stack upp före 6.00 för att gå och fiska. Sen sov jag inte mer Glad

Idag har jag planer på att promenera en hel del, fotografera allt jag ser, laga lite god mat och hålla på med min favorithobby, tunisisk virkning.

Vad ska ni göra idag?

Sajtvärd för mitt eget liv

Leffe
0

Ledigt och skulle sova ut, men vaknade ungefär samma tid som klockradion ringer på arbetsdagar. Kunde inte somna om men vägrade gå upp. Till slut talade katterna om att de ville ha mat. Så nu är jag uppe och det öser ned ute. Tacka för det man är ju ledig. Så idag blir det städning och koll på någon film

Sköt om er

medde
0

God morgon

I Sthlm öser regnet med full kraft sedan i går kväll och ser ingen ljusning alla på vädret under dagen. Jag hade tänkt att bada hundarna i dag men det blir nog inget av med detta i det väder som råder just nu.

Men tvättstugan är bokad så det blir pyssel ändå i dag. Sen ska nog tösa och jag ha lördagsmys och se på tv:e och enbart slappa under kvällen.

Ha nu en riktigt bra dag alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AnneN
0

Tänkte sova länge idag, men tji fick jag! Kl 9 vaknade jag av sambons katt som äckligt nog hostade upp en äcklig hårboll på golvet Skrikandes

Jaja nu har jag ju iallafall lyckats kliva upp i bra tid för en gång skull Tungan ute har dock ingen aning om vad jag ska göra idag.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Gittan
0

Jag vet vad jag ska göra - städa!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AndreasS
0

Goder morgon från ett regnint och grå trist Västerås.

Idag ska jag med familj åka och hälsa på min mor, och kommer vara där under dagen. Förmodligen blir det att jag får sätta mig och rensa hennes dator eftersom jag har en syster som använder den när hon är där och drar in en massa gojja i datorn. Brukar hitta både 5 och 10 trojaner och annat skräp som inte hör hemma i den.

Det är väl så min dag ser ut.

Hoppas att det är någon i vårt avlånga land som har solen skiner på sig.

Ha nu en fortsat trevlig dag så ses vi ikväll.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

Härligt med datatorer! Har också haft ett stall med hästar i min burk. Det var inte als kul innan jag fick hjälp med att få ut mina Trojanska hästar. Visst låter det fint med hästarna med man vill ju välja själv vad man vill ha i sin burk

Ha en fin dag trots ändå Andreas. Regnet öser ner här också!

nera
0

Hej på er

Här skiner äntligen solen efter ett intensivt regnade  igårkväll och inatt och lite imorse. Det fullkomligt vräkte ner här igår. Antar att regnet befinner sig söderöver nu..

Kikar in lite snabbt och säger hej så hörs vi senare. Nu är det lunchdags.

Ha en fortsatt bra lördag alla.Glad

promenixan
0

Här har det varit soligt och fint sen i morse, superfin sommardag Skrattande

Sajtvärd för mitt eget liv

nera
0

Här med. Fast en och annan regndroppe har kommit i molnen som dragit förbi.

# 8 Blev det några foton idag promenixan? *nyfiken* Flört

medde
0

God kväll

Siiter och njuter av det stilla ro som råder här hemma nu. Efter en stressad dag med tvättstuga osv..

Ha en fortsatt trevlig kväll

Mvh