Annons:
Etikettfikarummet
Läst 747 ggr
Leffe
8/19/09, 8:41 AM

God morgon 2009-08-19

God morgon på er. Sitter här och dricker kaffe innan det är dags för ännu en dag i trafiken

Sköt om er

Annons:
promenixan
8/19/09, 8:47 AM
#1

Hej Leffe, här sitter en till och dricker kaffe. Börjar inte före 9 men vill hellre upp och hinna göra något innan jag ska iväg.

Ha en fin dag,

 Sajtvärd för mitt eget liv

Leffe
8/19/09, 8:48 AM
promenixan
8/19/09, 8:53 AM
#3

Hoppsan, om 10 minuter. Då får du snabba dig nu Skrattande

 Sajtvärd för mitt eget liv

leo-
8/19/09, 9:44 AM
#4

Godmorgon

Jobb har jag inte så jag tar det lugnt idag och låter dagen styra lite

vädret är som innan i veckan med nån grad varmare är det sagt

Ha det bra alla

promenixan
8/19/09, 10:24 AM
#5

Hur är det med ryggen idag Leo? Hoppas att den är bättre så du får njuta lite av dagen.

Nu sticker jag…

 Sajtvärd för mitt eget liv

medde
8/19/09, 10:43 AM
#6

I dag börjar tösa skolan återigen efter ett härligt sommarlov. Så nu är det slut på vilan och åter till allvaret igen. Men det är bra att somaren är slut på ett sätt. Taekwondon börjar återigen! Vilket har varit saknat under hela sommaren.

Ha nu en riktigt bra dag alla. Hoppas vi ses under kvällen.

Mvh

_Leo!! Hoppas även jag att din rygg är på bättringvägen:-)
_

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
AndreasS
8/19/09, 11:32 AM
#7

God morgon kära kamrater.

Idag är det onsdag och jag ska bege mig till mitt extra knäck och göra upp om betalningen när jag jobbade nu i fredags.

Efter det kanske det blir en sväng iväg med kusin vitamin på en fisketur i mälaren med ribben.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
8/19/09, 11:36 AM
#8

#7 Ha en fin da andreas. en liten fråga bara: Jag ser din Avatar som väldigt liten, ser du det med eller är det min data?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
8/19/09, 2:54 PM
#9

Den är nog liten


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vattnadal
8/19/09, 3:26 PM
#10

Jag sov 10 härliga timmar. Fast det bidde ingen planerad snoozande timme. Vittra vaknade och hoppade ur sängen nästan direkt. Detta innebär pöl på golvet, så det vara bara att kliva i morgonrocken och sätta sig på trappan medan hon fick en stund ute i solen. Sen en kort rastningssväng med alla 3 innehundarna. Freja fick gå ut i hundgården till Piro sen, och vi andra gick in för att få frulle. Sen fick de andra frulle ute, jag plockade undan, sopade av golven och sen latade vi oss med bilen till postlådan (4 km enkel resa) men inga nya pinnar. Hoppas att det bara var så att posten är sen, så att de inte blivit borttappade någonstans!

Nu har jag lunch i magen och är snart klar med mitt forum- och mejlkoll. Ska jobba lite på blodspårkursen till ikväll, samt piffa upp lite artiklar till en sajt som är på gång här. Hade länge sugit på att starta upp en, men någon annan han före, med en bättre och bredare idé, så jag ska vara medis!

Ikväll ska 1-åringarna få sina sprutor så att höstens utställningar är räddade. Annars blir det bara en prommis med mina grabbar och låta gänger springa av sig i hägnet.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

nera
8/19/09, 6:00 PM
#11

Goddagens

Har varit uppe med tuppen imorse och fått en hel del gjort härhemma. Solen skiner ute, men det är fortfarande lite kyligt. Imorgon börjar sonen skolan och då skulle det bli lite varmare tydligen.

Ha en fortsatt bra dag alla

promenixan
8/19/09, 6:05 PM
#12

Hemma igen efter ännu en dag på skolan. Eftersom fiskgratängen som kom idag inte var utav denna värld, smaklös, blaskig med överkokt fisk, så fick faktiskt barnen pannkakor och smörgås till mellanmål. De fick ju lov att ha något i magen.

Mer arbete blev det för mig, men jag hann allt jag skulle innan bussen kom.

Nu ska jag strax bli hämtad hemma av mannen så ska vi ut och äta, och sen ska jag på jakt efter virkgarn.

Ha det gott,

 Sajtvärd för mitt eget liv

EvaG
8/19/09, 11:46 PM
#13

God kväll. Ledig i natt. Sitter och glor på TVn.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
AndreasS
8/20/09, 12:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Trots kalas väder idag så vart det inget fiske för min del. Min kusin åkte hem tillbaka till Täby i förmiddags.

Han bor ju numera i 08-land. Det kommer fler chanser, istället vart det en tur med stålåsnan runt i stan, glömde dock kameran hemma men har en gammalbild från tigiga sommarn på bland det vackraste vi har här i stan Svartån, The black river Tungan ute


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

promenixan
8/20/09, 8:41 AM
#15

Så pittoreskt, det påminner om Eksjö.

 Sajtvärd för mitt eget liv

Upp till toppen
Annons: