Djurparker iFokus

Djurparker

Etikett: fikarummet
Läst 850 ggr
leo-
0

Godmorgon 17 Aug 09

Jaha då var det en ny dag i antågande

Denna dagen har inget alls planderat utom Rickypromenaden och ev ska jag titta igenom motorcykeln och klippa gräset som inte blev av igår

Ha en bra dag allihopa

promenixan
0

Morn. Idag börjar jag senare, gör så hela veckan. Startar upp kl 9,det är lyxigt, fast lite onödigt för mig som är en morgonpigg människa. Hade egentligen hellre börjat kl 6.45 varje dag.

Ja så jag har jobb mellan 9-15.30, sen ska jag till optikern och kolla synen, har fått sånt där konstigt problem med att armarna börjar kännas för korta hehe

Vi hörs och syns senare, ha det gott alla!

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

God morgon

Nu ska vi snart ge oss till centralstationen för att åka iväg med tåg en stund över dagen. men vi är tillbaka under tidig kväll. Hoppas ni får en fin dag alla. Samt att vi ses under kvällen.

Må gott alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
0

*gäsp* God morgon på er alla,

Idag är man uppe med tuppen för att mina barn har skolstart idag (äntligen). Vid 10.30 ska jag följa med min lillsyrran och hennes 7-åriga grabb till skolan, jag ska bli kontaktperson för honom i skolan. Eller nja kontaktperson utifall det händer något och min syster inte hinner dit. Jag bor nämnligen bara 2 minuter från hans skola och syrran bor på andra sidan stan så hon frågade om jag kunde ställa upp och självklart gör jag det för min systerson. Han ska gå i en RH klass som dom kallar det, det är en klass för barn med speciella behov och dom som har funktionshinder.

Vidare idag ska jag ut och träna lite lydnad med hunden.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

nera
0

Goddagens.

Här skiner solen mellan de korta regnskurarna som kommer och går. Har varit uppe före tuppen idag så man har fått en del uträttat på f m. Har t o m hunnit varit till stan och handlat lite. Senare i e m bär det iväg till grannkommun som ligger norrut. Ska storhandla lite mat och andra förnödenheter. Kikar in senare ikväll.

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

medde
0

Nu är jag hemma efter en dag på tåget och just kommit hem. Nu har vi en ny familjemedlem här hemma. Mickey har blivit "mambo" Det är Mickey lilla gulliga rara mamma som flyttat hem till oss. Ni må tro både Mickey och tösa min är glada över att hon är här hos oss.

Lägger en liten bild på den söta tösabiten.

Ha en fortsatt trevlig kväll '

Mvh

promenixan
0

Men vad fin! Skrattande

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

#6 Tack.

nera
0

Jättefin Glad Kan tro Mickey är lycklig

medde
0

Både Mickey och tösa åker runt på små söta moln här hemma.