Djurparker iFokus

Djurparker

Etikettfikarummet
Läst 932 ggr
leo-
0

Godmorgon 16 Aug 09

Här i söder är det idag halvfint och jag kommer NOG att avsluta Söndagen med klipparen.

Annars kanske det blir en liten tur till en loppis i närheten vi får se.Kan vara skoj förutom att mitt ex kanske är där. Hon är en inbiten loppisbesökare

och naturligtvis en Ricky promenad är ju ett måste i synnerhet nu när det inte har lekts så mycket pga min förkärlek till att lyfta tunga saker fel

Ni får ha det bäst allihopa vad ni än gör

promenixan
0

Precis vaknat. Det har regnat ordentligt här i natt så jag har vaknat fler gånger om. Nu har det slutat regna och det ser ut att bli en fin dag.

Jag ska ta mig en långpromenad, laga lite middagar och frysa in och dammsuga.

Sajtvärd för mitt eget liv

SwedenZoo
0

Vaknade nyss. Ska fixa mitt kalas som ska hållas idag! 

Hoppas allt är bra,  så hörs vi!

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

leo-
0

grattis och lycka till med kalaset

medde
0

#2 Är det i dag du fyller?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

God morgon

Till ett blåsigt och ganska kylslaget Shlm. Vaknat upp och tittar lite redan på sporten på Tv:e. Hopppas ni alla också vaknat till en god morgon.

I dag ska det nog bli en ganska lugn dag. Tösa min har bara några dagar kvar på sitt sommarlov. Dom början skolan på onsdag kl 17,00!! Fö rmig en lite udda tid, men men

Ha det riktigt bra och jag hoppas vi ses under dagen.

Mvh

SwedenZoo
0

#4 Ne, ska bara ha fest

medde
0

#6 Men du har eller ska fylla år? När?

SwedenZoo
0

Kolla i födelsedags tråden Flört

Leffe
0
SwedenZoo
0

Kul LeffeD! Hoppas du får ett trevligt besök!

Leffe
0

Det värsta är att det blåser så in i nordens

SwedenZoo
0

Det gör det här också SkrikandesGråter

nera
0

God eftermiddag!

Här är det också väldigt blåsigt idag, men det är varmt och lite sol. Jag har varit i farten och bakat lite plus frostat av frysen, så lite nyttig har man varit på söndagen. Fast det skulle ju vara vilodag egentligen. Men här är det full fart också med kompisar till sonen hemma så det är bara att glömma lugn och ro. Men på torsdag börjar skolan här med.

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

leo-
0

God eftermiddag

Som ovan är det halvklart och blåser rejält

Dagens planer har så gott som gått i stöpet. Jag gick ut med herrn som somvaligt var väldigt road av att lukta på katt och hundspår.

När vi kom hem såg jag att snusen var nästan slut så jag tog ut cykeln och körde ner till affären, väl därnere kände jag att det inte skulle funka att köra på loppis och samma med klipparen så det blev att glida hem och ställa in cykeln slå på tv:n och surfa på nätet

men det kommer en dag imorgon oxå

Ha en bra dag allihopa

AndreasS
0

God eftermiddag,

Här blåser det friska vindar så trädgådsmöblerna flyger och far runt.

Vi bor högst upp i ett hyreshus med 4 våningar (bara våran trappuppgång har det, resterande utav huset har bara 3 våningar) och vi har en stor altan ca. 7x3m som går ut över yttertaket. Så man är lite skraj att möblerna ska flyga ut över altanräcket, har nämnligen hänt förr.

Idag har det inte hänt nått speciellt alls och kommer nog inte göra det heller, känner att jag inte har varken ork eller lust att göra nått. Det kommer bli slöandes framför TVn och datorn.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

medde
0

Ser att de flesta har storm runt sina husknutar. Detta gäller även här hemma. Nu har vi kommit hem från stan. Har varit inne på SJ och inhandlat en biljett till Krylbo.. Så nu styr jag näsan dit under morgon fm.

Sen har vi slappat mestadels under dagen, vi var ju på Söderstation och så HIF få lite stryk av Elfsborg i fobollen.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll

nera
0

Trevlig resa medde  Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Vattnadal
0

Jag tänkte sova ut, till nio och lägga till znoooooozzz. Fast valpis vaknade och skulloe ut före 7. Knallade ut med henne, hörde Herman gala så jag öppnade hönshuset till gården, så att han kunde gå ut. Dock stannar han helst inne, för hans älskade höna Pip (jo, han har bara en, hedemoror med genbank är svåra att få tag på, bara tuppar till salu) ligger och ruvar.

Efter att ha lyckats somna om, och sen dragit mig tillräckligt länge blev det långrulle, lite plockande hemma, sen iväg för några timmar på konsum. Triost att jobba helg, men fint med 100% OB.

Väl hemma visade maken framstegen han gjort med byggandet av ny hundgård och fixande runt dem och i stora rastgården. Sen avslutade han med att ta med mig till hönshuset. Det pep en hel del under Pip! En liten pyckling låg utanför redet, iskall och såg död ut. Med lite värme från mina händer vaknade det lilla pyttet till lov, och fick gå tillbaka till värmen under mammas mage. Vi ställde ner redet på golvet, för att undvika fler olyckor.

Nu är jag lycklig. Så härligt med smått reedan. herman är nämligen för ung, så Pip hade en chans på sig, under 2-3 veckor efter att hon flyttat hit. Sen skulle det inte finnas mer lagrat från de vuxna tuppar hon gått med.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

EvaG
0

God kväll. Rast under arbetet.

Sov gott ni som ska ta natt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AndreasS
0

Godkväll,

Nu så kastar jag in handuken och säger god natt.

#20 Hoppas du får ett givade arbetspass inatt när vi andra ligger och trynar och drömmer sött.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek