Annons:
Etikettfikarummet
Läst 1319 ggr
leo-
2009-08-09 15:12

goddag 9/8 2009

Hoppas alla har en bra dag

här är det disigt fuktigt och varmt och jag hoppas på regn snart

Ha en bra fortsättning på dagen allihopa

Annons:
SwedenZoo
2009-08-09 15:15
#1

Hej! Igår satt jag på ett av mina gamla objektiv på kameran, och dessutom en ny blixt. Det är inte auto fokus på objektivet så jag får göra det manuellt. Objektivet är ett Sigma 50 till 200 mm. 

Hoppas alla mår bra!

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

  

promenixan
2009-08-09 15:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej alla,

Jag har också varmt och lite konstigt väder här på västkusten. Tog en snabb promenad vid 12 snåret och det var väldigt varmt och kvavt. Jag hopas på regn här med, eller att det åtminstone börjar blåsa lite.

Idag blir det mest lite städning och förberedelser inför jobbstarten i morgon. Ska bli kul att börja. Jag har världens bästa jobb nämligen Skrattande

Ha en riktigt fin dag allihop!

Bild från Smögen där jag var igår

 Sajtvärd för mitt eget liv

medde
2009-08-09 21:16
#3

God kväll.

Promenixan! Vilken underbar bild:-)

Min dag har varit rent ut sagt himla jobbig, då vi har flyttat ut saker från badrum, kök, hall så det är klart till all hantverkare kommer. Imorgon är det sagt så nu hoppas man det stämmer.

Så just sitter jag och njuter av det lugna fina runt omkring mig. Hoppas eran dag varit ifin och att ni all mår bra.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
2009-08-09 21:46
#4

#3 Stackars Medde, jobbig dag för dig. Nu håller vi alla tummar för att hantverkarna kommer i morgon och gör sitt snabbt och lätt.

Smögen är så fint överallt, så det är bara att knäppa lite kort så får man sådana där bilder Tungan ute

 Sajtvärd för mitt eget liv

medde
2009-08-09 21:53
#5

#4 Blir lyrisk då jag ser bilden, så fin:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
2009-08-09 21:54
#6

Du får ta familjen med och köpa ett av de små, små husen där för sisådär 5 mille Tungan ute

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
leo-
2009-08-09 21:55
#7

Ännu en göteborgsbild

ser nästan exakt ut så i Göteborgs tror det är södra skärgård

Hur fint som helst

medde
2009-08-09 22:00
#8

#6 Då blir det nog att börja spela Lotto eller gifta mig rikt. Men det går ju inte så det får bli Lotto! Börjar redan i morgon dag:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-09 23:23
#9

Godkväll!

Idag har jag och min familj  varit på en liten släktträff långt ute i skogen på ett gammalt bruk vi har här i krokarna, så det bidde inget ifocus alls för mig idag - förräns nu. Har haft en jättetrevlig eftermiddag måste jag säga.

Och gubben min har ångest. Han börjar jobba imorrn efter 5 v semester

Fin bild du tagit promenixan, men jag är tyvärr ingen Smögenfantast. Tycker det är för kargt och stenigt…sorry…Oskyldig

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll alla Glad

medde
2009-08-09 23:28
#10

39 Vad säger pojken om att börja skolan? Min tös säger si och så

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

promenixan
2009-08-09 23:28
#11

Nera, Stenigt är fint! Glad tänk så lättskött att ha ett hus mitt på klippan, inget gräs att klippa.

Nej, allvarligt. Kul att du haft en fin släktträffsdag!

 Sajtvärd för mitt eget liv

leo-
2009-08-09 23:31
#12

lite farligt när det åskar bara husen är högsta punkterna

Dom jag kände hade sin parabol inne på vinden för blixten förstörde den första

promenixan
2009-08-09 23:34
#13

#12 Hoppsan Förvånad

 Sajtvärd för mitt eget liv

Annons:
medde
2009-08-09 23:36
#14

Jag kommer spela Lotto ändå.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2009-08-09 23:38
#15

det gör jag för fullt

men dom vill inte trycka å vinstknappen när dom skriver in raderna i datorn hur mycket jag än erbjuder Rynkar på näsan

nera
2009-08-09 23:41
#16

# 10 Både bra och inte. Han tycker det ska bli kul samtidigt och träffa klasskompisarna igen. Skrattande Men såklart kommer han att sakna sovmorgnarna

# 11 Ja, smaken är som baken. Delad. Och tur är väl det. Men det är alltid lika roligt att titta på fina bilder för det Flört

Då är detta mer min "melodi" Glad

Klicka för stor bild

( Bild: Fotoakuten)

AndreasS
2009-08-09 23:56
#17

God kväll skriver jag denna dag den 9:e augusti.

Idag har det vart varmt och jag har suttit och mixtrat med min sambos nya dator och ungarnas nya. Hualigen innan jag fick allt att funka som det ska.

Vi har ett nätverk här hemma och det var inte det roligaste att pyssla med eftersom jag inte gör det så ofta. Och sen när allt funkade så la jag in ett program i ungarnas dator där jag och min sambo kan spärra vissa sidor med sk. vuxen innehåll så slutade deras internet att funka och det gjorde det inte på deras gamla.

Så under morgondagen väntas felsökning och min kusin som är data nisse kommer hit och förhoppningvis fixar det.

Under kvällen har jag och familjen vart hos ett par bekanta och grillat hamburgare och det slank ner hela 5 st. samt 6 pilsner. Gott i sommar värmen.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

leo-
2009-08-10 00:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

datareparationsredskap

nera
2009-08-10 00:02
#19

Foten i munnen Ja se teknikens underbara värld kan då driva en till vansinne ibland..

SwedenZoo
2009-08-10 00:06
#20

#18 Då behöver man inte beställa en tekniker!

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

  

Annons:
medde
2009-08-10 00:34
#21

Nu säger jag god natt för mig och tackar för en fin dag härinne

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AndreasS
2009-08-10 01:33
#22

#18 Nej då tar jag villigt emot hjälp av min käre kusin. Utan datorer ingen iFokus… och inget hobbyföretag eftersom jag jobbar med datorn. Jag säljer hemsidor till mindre företag, föreningar och privatpersoner samt är frilans fotograf.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: